gh0st
Forumsvar skapade
-
Jag vill!! Najsa bilder!
-
Tror det blir svårt att hitta ens en minut som är rumsren. Kameran sabbade på stranden men vi fick igång den på kvällen igen och riggade upp den framför suparbordet… sicken jävla dålig idé det var…
-
jonaish wrote:gh0st wrote:Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
våga du inte snacka med mig i telefon ?!?!
Hade inte den minsta lust att prata med dig i telefon när jag var på bra humör. -
Varför bråkar inte tjejerna på vårt forum om sånt här o sätter upp topless bilder på sig själva?
Life isn’t fair. -
Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
-
Fan vad härlig sida! Gillar skarpt!
-
niccoschiller11 wrote:Som sagt hur ser förbättringarna ut vs -06:an? Verkar för ögat bara handla om färger, eller?
Har ni testat nya BEST WarooPro -07 samt waroobommen -07? Där kan ni på FOU säkert lära er ett och annat utan att behöva uppfinna hjulet igen;-).Tror inte EH kör med ”årsmodeller” utan med versioner istället, är det något som dom kan förbättra så gör dom det direkt istället för att vänta tills ”nästa år”. Men det där är ju inte Waroo Pro som du har på bilderna eller ens ’07 modeller.
-
Ahh was there music? dont have any sound here at work.
-
Gillar sidan skarpt.
-
Ja men finns det ens tjejer bra nog för Johan?
-
Chrille wrote:Sen, viktigast av allt: grafiken på brädan, den är den största pop-faktorn!Glöm inte att image är allt;-)
/Chrille
Hahaha helt rätt!
-
Får man inte längre, nu får du en kalender istället.. Men jag håller med, tidningen gillar jag.
-
Ser schysst ut! Lycka till Hugge!