gh0st
Forumsvar skapade
-
Typ en 4:e dels sida.
-
Ja, det blev en bra o stor bild med.
-
SimonEBurgess wrote:Tråkigt att höra Johan. Den första människan som hjälpte mig när jag började leka i Sverige. Hell Johan, Kite-martyr!
Det var så jag lärde känna Johan jag med. Första gången jag träffar killen o han offrar en timma underbar vind för att ge tips och gå igenom en främlings (mig) linor så att allt ser rätt ut.
Creds som fan. -
Ser fin ut Tow, ser fram emot att få titta lite närmare på den.
-
Tjena Johan, jag ska upp till GBG på fredag och hem på söndag Slå mig en pling 0707-664066.
-
Jag tror vi får vänta lite, han har ju bara vart borta i 2 dagar.
-
Härligt Kalle, hur var det? Var var du nånstans?
-
Tänk att jag ens tänkte, ”hmm, jonaish kanske har skärpt till sig, kanske kan ta bort honom från min ignorelista” …gud vad man kan missta sig ibland.
-
Yep this had been posted already. Was worth looking at once more though.
-
Jag tycker helt klart att man ska ta en kurs. Det är väl investerade kronor. Även om man nu tycker att man kan allt och att man lär sig så räcker det faktiskt med att man lär sig en enda bra sak som kanske räddar en från brutna ben i kroppen så har det ju vart värt det.
Jag har själv tyvärr sett en del nybörjare gjort otroligt dumma saker just på grund av att dom inte gått en kurs och lärt sig grunderna riktigt. tyvärr har en o annan skadat sig.
Så mitt råd är: Gå en kurs. -
Jodå, köp & sälj funkar hur bra som helst. Det vet jag av egen erfarenhet.
Tycker själv att själva annonserna borde hålla sig till ”köp & sälj” men att det är ok att göra en topic i detta forum med en länk till annonsen även om jag aldrig gjort det själv. -
Stellan, kolla dina PM.
Kram!