gh0st
Forumsvar skapade
-
Hehehe, ja Tophat är ju en frekvent besökare på vårt forum i form av just det klippet =)
Förresten, är det nån som vet vem som sjunger. Stenhårt med en tjej som gör en cover på NWA’s Straigh outta Compton =) -
Jag skulle tippa noll koll och en för stor kite för rådande väderförhållanden.
-
Fan vad nice! Stenskönt, precis vad jag behövde!
-
Haha ja det är ovanligt lugnt här i Malmö för att det ska vara orkan i Lomma, kanske växthuseffekten :confused2:
😉 -
Ja enligt artikeln skulle det bli förbjudet att ens beträda området mellan var det 15:e mars till 15:e juli.
-
QQ-57 wrote:lina wrote:det är då man vet vem som är ens riktiga vänner….
”vad får jag om jag INTE släpper din sele nu?”Skotten wanted my ass, but it is not for sale, so I promised him Niklas’, it’s on sale this weeks
PS: Keep on trash talkin’!!
Å vem fan är du? -
Om det blåser kommer jag med, runt 16:00.
-
No, but an 8m2 is quite fast as it is, i mean its a small kite and to get rid off that ”trainer-kite”-feeling where the kite is flying fast all over the window I would choose a medium AR, it’s not like the 8m2 Beast is going to be slow.
-
skotten wrote:hahahah, is this fake?? http://skillvideos.com/Grand-Turismo-Kid-This-kid-gets-gold-in-Grand-Turismo-and-he-is-about-3-years.htm
hahahahahhaa, rock on my young grasshopper….
Man that really looks to be real, what a kid! -
Om jag var på jakt efter en liten kite som 8m hade jag kört med Beasten istället för Rippehrn. Beasten har lägre AR vilket jag tycker man ska ha på en liten kite. Beast 8:an lär ju vara bra snabb ändå eftersom ja, det är en 8:a.
Kör en liten Beast och en stor Rippehr. -
Well Habo has a spot both for kiting and windsurfing but hey arent exactly at the same spot though, a few hundred meters in between. The wind might drop in the afternoon though and will prolly turn to be too much from the south to be good in Habo. Going south of malmö might be a good idea. But u never know.
-
Hade besök från en säljare på TNT igår, på framsidan av folderna han gav mig hade dom med en kille som kitar.