gh0st
Forumsvar skapade
-
Ja, jag trodde det var fia’s, därför tog jag med den men det var det ju inte.
Den ligger som sagt hemma hos mig, tar med den nästa gång det blåser. -
http://www.kitefilm.com funkar bra. Klicka på ”trick of the week”, dom har ca. 70 klipp med trick där dom går igenom hur man gör osv.
-
Ja, det var fanimig stenhårt. =)
-
Ja, vi saknade dig i kväll med! En rolig kväll, utan kitefilmer men dock med mycket kitesnack o en hel del öl.
-
gh0st
Medlem9 september, 2006 vid 16:55 som svar på: Nybörjare som ska köpa eller nyligen köpt drakeHade jag börjat nu hade jag tagit tillfället i akt och köpt billiga beggade c-kites. Alltså i början är det ingen ovanlighet att man krashar sin drake ofta och på ställen där man inte borde krasha en kite, i ett träd, buske eller liknande. Chansen är stor att man sabbar sin första kite.
-
Carroe, vi åkte vidare till Habo efter skanör och kitade tills det blev mörkt =) Vart var du?
-
Ja, jag har bommen. Försökte ringa sofia igår kväll o idag.
-
Ja, tony har den hemma hos sig. Snubben skulle hämta den idag =)
-
Plus att Lewold inte är en dålig kitare alls. Tvärtom tycker jag iallafall att hans trix ser riktigt najs ut.
Sen att Johan tog in en killes tablas-bräda, det var inte samma bräda och det är svårt att bodydragga när bridlelinan går av, hur bra man än är..
Allvarligt, get a clue. -
Ja, det var riktigt nice prickat =)
-
Hehehe, när jag såg bilderna tänkte jag bara ”tack gode gud för våra spots här i söder” =)