gh0st
Forumsvar skapade
-
Hahaha, men du ska vara glad att han inte kommer inramlandes o bankar på din balkongdörr stupfull vid 04:00 varje gång du får med dig en vacker donna hem ; )
-
You’re always frisky, asstalking or not ; )
-
Ja, tack! Det var riktigt trevligt! Händer det igen är jag på! =)
-
Nice Stellan! Jag är själv i valet o kvalet mellan att åka till Cabarete eller Asien.. We shall see, hamnar jag i Asien så kommer jag förbi o hälsar på!
-
För h-te =) This is what I get for leaving Skotten alone infront of my computer for 2 sec!
Bastard! ; ) -
Ja, sista hoppet lär ju vart helt sjukt högt.
-
Fan, jag vill inte att det blåser när jag måste jobba! =)
-
Hoppas vinden kommer idag.. ser inte så lovande ut men imorgon funkar det nog.
-
Blir det nått i helgen? Räcker vinden?
-
Ja, det är en fördel att vara en slank o nätt tjej i denna sport, vi andra måste vänta några dar till..
-
Verkar inte bli mycket till vind idag heller =(
-
NN4AN_Mike wrote:Jag vill inte ens ha vind, jag har inte möjlighet att surfa längre.
Om jag lider så skall alla andra också lida. Jag unnar ingen nåt roligt om inte jag har roligt. Och helst skall det vara nästan tomt på spoten när jag väl är ute, så jag vore tacksam om alla kan hålla sig hemma när det blåser. Börja med fågelskådning istället är ni snälla. 🙂
Hahaha, vet precis hur du känner dig, kunde inte surfa på 2.5 månader nu och jag hatade varje dag det blåste o älskade dom vindstilla dagarna.
Its my world! If i cant have it nobody can! -
Ja, jag hörde precis. Jag kommer ner till Parken iallafall, borde vara nere vid 3-4 tiden.
-
Din spjuver! Vilken tid? =)
-
Hmm, vi får ta med bultsaxen tror jag..