Forumsvar skapade

Sida 154 av 173
  • gh0st

gh0st

Medlem
    12 augusti, 2006 vid 09:04 som svar på: Plötsligt på Näset…

Ja, vad blev det för nån?

• gh0st

gh0st

Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:47 som svar på: Inga kites till salu!

jag har inga kites till salu heller faktiskt.

• gh0st

gh0st

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 07:01 som svar på: GISLÖV THE REAL DEAL! Bilder!
    jonaish wrote:
    hahahahaaaaa….

Alla vet vem han är men ingen her sett honom…

Han heter Jonaish

WRONG again…… FFS

Vi har visst sett ditt spinkiga arsle, men vi försöker ignorera dig.

• gh0st

gh0st

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:11 som svar på: Var Tippen bra idag?
    jacko wrote:
    ollefax wrote:
    Östgöta kiters ska ha club camp på tippen veckan efter den här. Det kommer bli fin fint!

klart ni ska. tälta på skjutbanan!

Hahaha

• gh0st

gh0st

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:09 som svar på: Lite bilder från Gislövshammar
    jonaish wrote:
    kom ige nu gh0st… fram med dem 😉 …bara så du vet så jobba jag mellan kl 12 och 16… hahahaa…. …ägd 😀
    Va? ägd? vad snackar du om? du får jobba vilka jäkla timmar du vill, jag skiter väl fan i när du jobbar.Allvarligt, jag fattar inte, har jag förbjudit dig att jobba mellan 12 och 16 eller? vad fan snackar du om =)
    Gällande bilderna så har vi en del på när du går rätt igenom vårat ”base camp” med dina vindsurf grejer.
  • gh0st

gh0st

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 12:59 som svar på: Gislöv bilder

Men du vågade dig inte gå fram o hälsa? hehehe… finns ju inte ens ord.
    Sluta förpesta denna tråden är du snäll så kan vi som hade det trevligt tillsammans snacka lite om gött det var istället.

• gh0st

gh0st

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 09:15 som svar på: Någon som jobbat i Thailand som kiteinstruktör…

Tror Jonny i Landskrona gjort det… eller var det så att han skulle göra det till vintern.. kommer inte riktigt ihåg men kolla med honom.

• gh0st

gh0st

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 07:40 som svar på: Gislöv bilder
    Eklov wrote:
    mmm…va trevligt!

saknar redan luddes grill och hugges mumsiga burritos… tack!
    Ja, tack pappa Hugo för riktigt smaskens mat och Ludde för att ha koll på grillen!

• gh0st

gh0st

Medlem
    6 augusti, 2006 vid 18:05 som svar på: Gislöv bilder

hahahahahaha

• gh0st

gh0st

Medlem
    6 augusti, 2006 vid 18:04 som svar på: Lite bilder från Gislövshammar
    Eklov wrote:
    jonaish wrote:
    najs……

snart kommer mina på Eklov

tog du bilder på mig…?

Vi tog bilder på Jonaish med! haha

• gh0st

gh0st

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 08:39 som svar på: Nu SMÄLLER DET

sicka vågor det lär bli!

• gh0st

gh0st

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 12:46 som svar på: Habo Ljung todaaay

Hehe, ja man får ha en riktigt brett register för att gå på dom tjejerna! Vet inte dom var lagliga ens ; )
    Vad händer i Folketspark?

• gh0st

gh0st

Medlem
    2 augusti, 2006 vid 12:31 som svar på: spray i ögonen…

jag vill ha båda dina brädor… och grodan.
    Men allvarligt, vilken gillar du bäst? Nån som säljer Sky-walker brädor i sverige?

• gh0st

gh0st

Medlem
    2 augusti, 2006 vid 10:30 som svar på: Carpe Diem?
    Lars_M wrote:
    Tj Nicke, hoppas du fortfarande har din mages innehål kvar 😉

MEN om du laddar ner från en person som har flera millioner kr., är det inte samme sak som at bryta in i hans hus och stjäla fron honom. Så det är inte menat som om det skulle vära ok.

Det är väl inte samma sak som att bryta sig in i Alsbirk’s hus heller??

Det är ment på det sätt at han inte kommar märka nån stor ekonomisk skillnad mellan at ha fått pengar från en 1.000.000 eller 1.000.001 sålda enheter. Alsbirk kommar dock märka stor ekonomisk skillnad mellem 300 och 400 sålda film. Hans målgrupp/potentielle köbere är inte särskillt stor till jämnförelse!

Vad har potientiella köpare med saken att göra? Personerna förlorar lika mycket pengar och den som har producerat 1.000.001 filmer har ju tagit en mycket större risk än vad Alsbirk har gjort med att producera 400 filmer, producenten som har tryckt upp 1.000.001 filmer kanske riskerar hela sitt kapital, kanske har ett 40-tal anställda som har sina familjer att försörja, det kan vara över hundra personer som är beroende av att han säljer sina filmer, gör dom sakerna att det är ok att stjäla från honom?
    Är ok att stjäla 10000 kr från en människa om han är rik eller har investerat mycket, men det är inte ok att stjäla 10000kr från en student som inte är lika rik? Vem bestämmer när man har tillräckligt med pengar så det blir ok att stjäla ifrån?

• gh0st

gh0st

Medlem
    2 augusti, 2006 vid 10:13 som svar på: Carpe Diem?

Jo, det är ju väldigt subjektivt, min poäng som jag heller inte riktigt lyckades med att få fram, var mest om att vi inte skulle klanka ner på Pjoter och Johan för att dom ville ladda ner filmen bara för att vissa folk känner personen som gjort filmen medans i andra trådar snackas det hejvilt om att ladda ner kitefilmer och där även länkar till BitTorrenter bifogas utan att någon som helst höjer rösten eller ens ögonbrynen.

Sida 154 av 173
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA