Forumsvar skapade

Sida 104 av 140
  • gogga

Medlem
    9 december, 2004 vid 07:47 som svar på: Vilka kite storlekar kör du med?

8 & 16
    82 pannor

• gogga

Medlem
    8 december, 2004 vid 14:20 som svar på: Slutsats från mötet(ang. näset)

Svar till:

Hur har dagens kommunala skörd varit?

[/ QUOTE ]

Återkommer ikväll!

• gogga

Medlem
    8 december, 2004 vid 14:19 som svar på: Slutsats från mötet(ang. näset)

Haha, Jag jobbar och står i, så jag klarar mig!

• gogga

Medlem
    8 december, 2004 vid 14:15 som svar på: Tablas boardnews från Brasilien

satan, nublir man ju tvungen att köpa en ny… smirk.gif
    Ser riktigt grymt ut!

• gogga

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:46 som svar på: Offtopic

Fett!
    Vad tror ni, BMX åkare eller motorcross i vanliga fall?+ smirk.gif

• gogga

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:38 som svar på: Slutsats från mötet(ang. näset)

Lysande!
    Det var det svaret jag ville ha!

• gogga

Medlem
    7 december, 2004 vid 12:14 som svar på: kite imorgon tisda?

fixa strålkastare så är jag på halv sju när jag slutat jobba! grin.gif

• gogga

Medlem
    7 december, 2004 vid 08:53 som svar på: Rädda Näset!

Svar till:

Personligen tycker jag att det är rätt att förbjuda kite där eftersom det ju faktiskt är just ett känsligt fågelområde samt en ringmärkningsstation där om jag inte missminner mig.

Stör det fågellivet så förbjud kite där. Människor är mer anpassningsbara än fåglar. Ta och åk vid nästa strand istället.

[/ QUOTE ]

Nu råkar det vara så att vi inte har sett några tecken på att fåglarna blir rädda utan det är snarast så att onitologerna blev sura för en händelse ute på måkläppen och vill numer vara ensamma på hela näset!

Enligt vissa onritologer tror fåglarna att kiten är en rovfågel vilket har dementerats av biologer då fåglar tittar på formen och en kite har helt för ”rund” form.
    Vill jag kan jag gå med i ornitolog förbundet imorgon… Bara för att man är med i en förening är man inte expert.

Vi är inte intresserade av att störa fåglarna på känsliga områden, utan vill endast ha några kite-tållåtna spot!
    Vi vill ha fram en diskussion istället för att bara stänga av hela näset från kanalen och neråt som de vill!

• gogga

Medlem
    6 december, 2004 vid 18:58 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

Den innehåller 2 av mina 3 intressen… Får man bara en öl i handen också så är allt perfekt!

• gogga

Medlem
    6 december, 2004 vid 16:51 som svar på: Slutsats från mötet(ang. näset)

självklart positivt!
    Men jag undrar bara om personen som hade talat med Aspegren hade något särskilt i tankarna?

Nog för att alla vet vem det är, men han har ju inte mer att säga till än någon annan nere på näset….

Däremot kommer vi att gå på Göran Holm, som är den absolut starkaste personen vi har här nere!

• gogga

Medlem
    6 december, 2004 vid 14:01 som svar på: Slutsats från mötet(ang. näset)

Svar till:

jag har engagerat Herr Aspegren ocksa…

[/ QUOTE ]
    Vem är ”jag”?
    Och hur ska han engagera sig?
    Alltid bra med starka personligheter!

• gogga

Medlem
    6 december, 2004 vid 13:58 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

definitivt ett måste!

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 19:06 som svar på: Riktig namnlista istället för forumtråd.

Tänkte faktiskt be Patrikol om det fast nu kanske han läser detta?

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 16:43 som svar på: Bilder Habo idag

Jo, funderade på det, men kändes så segt att köra dit själv…
    Blev iallafall en hyffsad session i skanörs hamn, fast det var ovanlig grunt…

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 16:26 som svar på: Namnlista för att bevara näset som en kitezon!

Vi tackar Nic för en riktig namnlista och skriver in oss på denna länken istället:
    http://ozone.kitesurf.nu/raddanaset.cfm

Sida 104 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA