gurra1978
Forumsvar skapade
-
Tjena Feg!
Ska strax bege mig till Torö och träna lite framåtar. Du får nog speeda upp det där bygget nu, säsongen har redan börjat

Hur som helst. Silvermattor hittar du billigast på Jula för 25 kr.
Länkar:
Lycka till.
Jag har som önskemål att ni sätter in en fet platt tv som man kan koppla in till DV-kameran och titta på filmer direkt efter surfet från dagens surf. Det blir bra när vi syns på Torö i vår

-
Jag och Niklas (dude) drar från stan kl 10 och tänker köra på Torö Stenstrand. Jag måste bättre på min vågsegling känner jag.
-
Denna bild kan du sitta och rita inredning i med hjälp av ett ritprogram

-
Och softa ute efter surfet?
-
Och vill kunna sova?
-
Du kanske inte vill ha brädorna inne i bilen alls?
-
Har du högskåp? Kanske så här.
-
Toyota Hiace?
Hittade lite bilder på nätet. -
Det ska bli 5 grader varmt och solsken. Nä det var önsketänkade, det ska bli lite regn men vem bryr sig, det ska ju blåsa
Då syns vi väl där då.Man blir fan inte klok på denna vinter. Kom precis hem från issegling på perfekt is i vinterlandskap och imorgon blir det vindsurfing igen

-
Svar till:
Finns det några issurfare i stockholmsområdet, isåfall vart brukar ni köra?
[/ QUOTE ]
Ja det finns några stycken men vi verkar inte segla ihop speciellt ofta. Hur som helst så brukar jag segla på Ullna sjön i Täby rätt ofta. Den sjön är bra eftersom den lägger sig tidigt och är rätt stor. Jag var där idag och kollade isen. Den är 17 cm tjock och har bra yta. Imorgon ska jag ut och issegla. Sydväst 6-10 m/s blir bra där.
-
-
gurra1978
Medlem31 december, 2004 vid 04:06 som svar på: North sails Voodoo och andra hållbara vågsegel ?Jag har ett North Voodoo från 01. Jag gillar inte seglet. Det är hårt som fan och när byarna kommer så kan ja tala om att det märks direkt. Jag skulle aldrig köpa ett voodoo. Jag skulle hellre läggga pengarna på ett Hot Sails Superfreak som jag även testat. Det seglet är mjuk och tyst, bra mycket lättare och tystare. Det tål byar oerhört bra och är till och med hållbarare än voodoo. Sen att det är snyggare och billigare är väl inte en nackdel. I USA kostar de bara 2500 kr nya med dagens dollarkurs.
-
Det var verkligen hemskt det som hände. Hittade denna bild på nätet. Vilken vacker men livsfarlig våg.