Forumsvar skapade

Sida 115 av 233
  • hengo

Medlem
    8 september, 2007 vid 10:42 som svar på: Liquid Force Havoc 2008

ser ut att vara nice bajs. kul att någon vågar prova en stor kitestolek när de ska recencera ioch inte bara nån jevla 10 som funkar sjukt bra i oavsett modell

• hengo

Medlem
    8 september, 2007 vid 10:07 som svar på: Mauritsius

@Chrille 412693 wrote:

Jag var där några veckor i Juni. Bästa stället på jorden. Körde mest 7:a och 10:a. One-eye och Manowa är grymt fina vågor. Kan bli STOOORT!

Vindsäkrast Maj-Oktober enligt localsen, men vind mer eller mindre året runt.

Man kan hyra bungalown 10 min från One-eye för ca 40 Euro/natt.

Åk dit!

/Chrille

någon aning om hur priserna ligger om man vill hyra enklare hus/lägenhet under längre period?

• hengo

Medlem
    7 september, 2007 vid 06:13 som svar på: Mauritsius

pepä jag ska också nånstans i februari måste styra upp nåt

• hengo

Medlem
    6 september, 2007 vid 18:38 som svar på: Film nostalagi!

ooojaa de va fint, han är och förblir knugen

• hengo

Medlem
    5 september, 2007 vid 21:15 som svar på: Försäkringar?

@skejtar_henke 412038 wrote:

håller fan med dig tom… man kan inte ha föräkringar mot allt..

sant sant.. alla försäkringar mot ”tappa draken” eller liknande är ju sjukt. däremot är det ju lite småjobbigt att få hela kittet stulet.

Hörde på p1 idag om USAs försäkringar och om michael more´s nya dokumentär om dom. där snackar vi dyra premier..

vanlig magnetröntgen = 3000dolalrs
    full långvarig cancerbehandling me cellgift å hela kittet = 1000.000 DOLLARES!

• hengo

Medlem
    5 september, 2007 vid 20:46 som svar på: Försäkringar?

Jaha. Någon mer än mig som har Vesta som försäkringsbolag och har nån aning om ersättningsmöjligheter?

• hengo

Medlem
    5 september, 2007 vid 20:32 som svar på: Custom made do Rio de Janeiro 5.6" -06

@lafleur 411893 wrote:

Jag kommer bo i Rio de närmaste två åren, så det blir nog lite kite också..

Det finns ett ställe nära Rios södra delae (Copacabana, Ipanema och Leblon) det ligger i Barra da Tijuca. Början av den straden som ligger där är det lagligt att kita, den strandremsan heter Praia do Pepê. Vågspot och 1.2 mil lång strand man kan surfa längs och sen ta en strandbuss tillbaka för 7kr..

Det finns även en sjö vid namnet Araruama som är vindsäker, ligger 1.5 timmes bilfärd ifrån södra rio. Platvatten och knädjupt flera hundra meter..

Hur har du fått uppehållstillstånd? Gift dig?

• hengo

Medlem
    5 september, 2007 vid 19:25 som svar på: Cumbucorapport

det var dyrt ja. Jag tror vi betalade ca 5000 i månaden för vårat gigantiska hus i Cumbuco. Var iofs nåt år sen men så stor skildnad kan de ju inte vara. Vet de som hyrde sina hus ännu billigare

• hengo

Medlem
    4 september, 2007 vid 18:47 som svar på: Something stronger – trailer

här är en annan cool ny film, http://youtube.com/watch?v=6RuE5t1-H9k

• hengo

Medlem
    4 september, 2007 vid 13:09 som svar på: bra dansk

@Pepä 411418 wrote:

Duktig kille från Antigua. http://www.youtube.com/watch?v=VjI2xsklaKA

Sluta sprida lögner.

ioo döuu miiilllde!!

• hengo

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 11:48 som svar på: Cumbucorapport

@Vicky 410366 wrote:

Bli inte ranad pa passet & tappa for fan inte bort de der lilla visa lappen som man har halva kvar av i passet sen flygplatsen.

Tror det är lungan med hepatit här, men hade vart skönt, nu när du säger det om man hade tatt dem =/

Damen den svenska ”ambassaden” i Fortaleza är skitatrevlig och hjälper en mer än hjärna å fixa nytt pass etc

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 21:28 som svar på: Cumbucorapport

@Vicky 409879 wrote:

Hi Everyone.
    The robbery happend yesterday. We live 12 guys and girls here. It´s like a fort.
    HARD to get in. I put all my stuff of value together cause I had to change room.
    At 7pm me and 3 friends went for dinner, we got back 8.30 and at 8 the thiefs had tied a rope
    in a tree and climbed over the wall on the backside. People were laying here writing
    emails of how melow it is here. Suddenly these two guys show up with guns and knifes.
    They tie up like 6 of them in the kitchen. Then they are going for Doggie, and American in his
    forties who seems to know how to handle him self. They told him to lay down on the floor.
    He did´nt agree with that and smashed a chair at the guy, the guy then stabs him in the back.
    Just a little scratch but still awaful =/
    Well they took a couple of computers, and all my money creditcard passport kamera ipods telephone.
    LAter when the police came, and read carefully this is horrible. They went in to the rooms
    and checked and you know what they did??? They stole 2 more ipods and a camera from the
    rooms. We realized that when they were gone, what was there to do?

We talked to our neighbour pousada today, it lives an elite military crew there these days.
    They were very excited to get a visit from these guys.

Anyways so är deta ställe ett av de bästa. Människorna här är softa, skö stämning bra mat och kajt fest etc, förutom att det kan vara rätt dyrt omman inte passar sig.

Peace

Hahaha, jasså polisen är onice. Dom va då jevligt shysta mot oss!

Men seriöst… ”He did´nt agree with that and smashed a chair at the guy, the guy then stabs him in the back.” Hur dum får man bli liksom….

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 21:22 som svar på: Cumbucorapport

@Vicky 409604 wrote:

Nu ar det svart som fan, var pusada vart just ranad av banditer med pistoler och knivar. Dom tog allt jag hade inklusive pass, dator, kamera, ipods, pengar a kort. Väskan med allt viktigt ;-(

Jävla bandit land, jag längtar efter Sverige.
    Mina kites är det enda jag har kvar =/

haha lyckas bli ranad efter 24h vad far jag for pris?

Ähh far sluka mina sorger med caprinhas imon pa high-life och börja diska imon kväll.

Peace

Bara att du vänjer dig! kommer med största sanolikhet hända fler gånger under er resa om ni är borta längre period. Läs ”how to react when u get robbed?” flygpladen som finns på flygplatsen!

Vi hade 3-4inbrott i huset samt ett i hyrbilen under ungefär en månad. Se om ni kan slå det 🙂

Trevlig resa!

• hengo

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 17:36 som svar på: JP i helgen (pictures)!

kul att se att du äntligen fått håret som du ville också 😀

• hengo

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:29 som svar på: parkv ngn?

Nå, hur var nya elvan?

Heeeåå Eiiii EFFF!!!

Sida 115 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA