Forumsvar skapade

Sida 123 av 233
  • hengo

Medlem
    29 maj, 2007 vid 19:09 som svar på: Behöver bräda

eller alltså den behöver inte vara superduperbilligt, känns segt att lägga ut 6k bara..

• hengo

Medlem
    29 maj, 2007 vid 17:40 som svar på: Titta vad jag hittade

det är nostalgi JU

• hengo

Medlem
    28 maj, 2007 vid 21:46 som svar på: Ny skotningsbar old style "pulley-bar"!!!!!!

@jonaish 386595 wrote:

mööööög

..och du har testat?

• hengo

Medlem
    28 maj, 2007 vid 20:15 som svar på: Titta vad jag hittade

Det är ju den fetaste!! sjukt att den finns kvar, undra va oddsen är att man liksom snubblar över den på youtube bara sådär

• hengo

Medlem
    28 maj, 2007 vid 20:02 som svar på: Bosch Mobe!

finfina tips pepä, ska försöak få nån å filma när jag testar (dör) då.. Kan ju alltid testa lite på land innan så man är säker när man går ut på djupa vatten

• hengo

Medlem
    28 maj, 2007 vid 12:16 som svar på: Bosch Mobe!

Kung foo är det fetaste!!! nästan bara sett det i ten4 och nåt klipp där ruben typ gör en halv, eller försöker iallafall..

Ingen som råkar ha ett klipp på en hyffsad kung foo.. måste testa det vid nästa session. undra vilken linlängd som är att föredra. Någon som har några praktiska erfarenheter??

• hengo

Medlem
    27 maj, 2007 vid 06:58 som svar på: Inflamation i bicepsmuskelfästet/senorna

Ingen anining om det är ”inflamation” jag brukar få i mina biceps, men det känns som träningsverk fast 100 gånger värre och sitter i i flera dagar. Brukar få det i början av säsongen direkt efter vinterdvalan. Har även fått det i magmusklerna, och det var helt sjukt! behövda speciella tekniker för att kunna sätta mig upp i sängen i nån vecka. Hur som helst, det jag gjort är att när jag börjar känna av det lite så vila gärnet bara någon dag. Det är om man anstränger musklen efter första lilla känningen det blir riktigt ont..

• hengo

Medlem
    25 maj, 2007 vid 15:41 som svar på: Umeå fredag eftermiddag/kväll

Nämen? vem kunde tro att SMHI skulle ändra sin prognos samma dag som den var utfärdad till?

• hengo

Medlem
    23 maj, 2007 vid 11:59 som svar på: Tumme!

Ofyfan…
    Kan inte han som åkte berätta lite närmare hur det hela egentligen gick till?

• hengo

Medlem
    22 maj, 2007 vid 06:20 som svar på: Angående Televind på Lillskärsudden, Umeå

Nice!

Henning Sandström
    Gustav Garvares Gata 9B
    90342 Umeå
    073-9831860

• hengo

Medlem
    21 maj, 2007 vid 15:57 som svar på: UMEÅ i helgen!

hahah ja, jag tror jag är skyldig dig lite spinnakertejp nu peter . HE HE

• hengo

Medlem
    19 maj, 2007 vid 20:01 som svar på: UMEÅ i helgen!

ja de va lite drag idag!
    vilken tid sticker ni ut imorn?

• hengo

Medlem
    19 maj, 2007 vid 15:12 som svar på: Fortaleza / Cumbuco mitten på augusti

men det är ju lugnt att sticka dit liksom, folk gör det ju hela tiden. bara man tar det lite försiktigt och kirrar alllt med försäkringar å sånt innan man sticker

• hengo

Medlem
    19 maj, 2007 vid 15:00 som svar på: Fortaleza / Cumbuco mitten på augusti

I hus. fick inbrott både med och utan vakt, både på natten och på dagen, när nån var hemma och när vi var borta. Samt i bilen! Tror det är lugnare om man bor i posada men maffian gör väl sina raider där då och då också 😀 när vi var där tror jag de tömt några posador strax innan vi kom, men det var väl också typ 2-3år sen.
    Skulle verkligen inte bott i Cumbuco om jag skulel dit igen, bara massa kitare och skum lokalbefolkning som ser sorgsna ut och kollar snett på en. Ser hur deras lilla fiskeby snabbt och säkert håller på att förvandlas till ett überhollandieeezscandinavian kitemekka. Dra till Paracuru, skönare stämning och bättre kite och surf för den delen. Elelr kanske man kan sticka ännu längre bort än paracuru?

Fortaleza = ingen höjdare..
    Var somsagt ett tag sen jag var där så situationen kan ju förändrars(förvärrats?)

• hengo

Medlem
    18 maj, 2007 vid 23:41 som svar på: Fortaleza / Cumbuco mitten på augusti

flygde me TAP till Fortalieeeza läste också att man fick ta med sådär sinnessjukt mycket, tog väl inte med så mycket men en hel del. och på vägen hem tog jag dessutom med två vågsurfbrädor! Fast just det,, nästan allt annat bagage blev stulet vid olika tillfällen så hade ju mest en boardbag och en plastpåse på hemägen… Men ialalfall,, pula ned mycket de vägde fan itnen ens.

Sida 123 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA