hengo
Forumsvar skapade
-
Kör mot Sörmjöle, sväng vänster vid ICA (in i sörmjöle by) fortsätt genom byn ut i skogen, sväng höger när du ser (inte passerar utan ser) ett gult hus. Ta sedan vänster och följ vägen ut till havet, kör sakta.
Eller så är det ungefär här! 🙂 http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=lillsk%e4rsudden+ume%e5&PlaceId=2516538
-
Ska någon ut idag? Blåser bra nu (12:27)
är förkylld men funderar på att dra iaf, cruisa lit -
Matthias wrote:men de han gör e ju en front to blind med pass i luften
jo men de går fettmkt snabbare -
Matthias wrote:va e de för skillnad på to blind och to surface pass? e de inte lika bra att bara kötta direkt på en fet frontmobe istället för att löka sig med front to blind? känns inte som de e samma rörelse..
Kötta direkt, det gör jag. Inte för att jag satt det.. än men, kanske i sommar! Å göra front to blind (eller om man väljer att göra to surfacepass) känns inte som samma flow eller?
-
haha fan, är inte det där min gamla drake? och innan dess var det Pans, sjukt. man blir nästan sugen på att köpa tillbaks den!
-
Ser ju rätt kasst ut…
men ring om det blåser, jag drar fan dit bara det går att åka.Natten till Torsdag: Ost vridande till väst, 0-4 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 0%
Torsdag förmiddag: Mellan väst och sydväst, 1-5 m/s ökande till 7-11 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 15%
Torsdag eftermiddag: Sydväst, 5-9 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 20% -
Kanske., men det är ikväll det händer!!! 🙂
-
nu 13:20, är det står det och balanserar, nästan stiltje, men om 2 timmar då jävlar smäller det! fantasktiskt
-
vetefan faktiskt, den har varit kass länge. rätt störigt
-
OK det var nog lite väl optimistiskt att sticka ut idag, men bra väder var det, och varmt i vattnet! -men vad hjälper det när det inte blåser.
yes, brädan är lagad. men ena fenan blev lite sne. Eller den sticker upp lite på ena sidan rättare sagt. jasså du behöver bygghjälp! närdå?
någon som ska ut imorneftermiddag/tidigkväll? det ska ju faktiskt bli 5-9m/s enligt senaste prognosen.