hengo
Forumsvar skapade
-
verkar vara väldigt viktigt för dig att framhäva att du är _15år gammal_ iallafall
-
Ok ok, jag tror alla förstått att du e jevligt fräck som är 15 och surfar nu.. det framfår verklign nästan i varje inlägg du skriver!
-
lite mooooogen alltså, surfar men ÄÄÄNDÅ bara 15år och så mooooooo000OOOOooo000gen.. ffaaan va soft asså
-
Svar till:
HAHAHA du e faktiskt rätt ball!
Hur gammal är du typ 3 eller?Det var inte meningen att jag skulle vara moooooooooooooooogen utan att du får fan läga av med ditt skitprat!De är såna som du som förstör steffo!Du och alla mr anonyma!Om du vill skriva alla dina ”tuffa” inlägg så kan du ju bli medlem på lunarstorm.www.lunarstorm.se!Där finns såna töntar som dig!hoj boj//Philip[/ QUOTE ]
men ofta man orkar ta en ”hatakite och dess trick”tråd seriöst? nä just det -
Svar till:
Windsurfing e vell inget 80-tal!
Jag tycker det är lika fräckt som kite.Sen förstår jag inte varför ni ”stora” killar håller på med varandra.Jag e fan 15 år gammal och sitter och skrattar när jag läser era påhopp!
Ni e ju som 5 åringar.Jag tycker att ALLA ska sluta hålla på med varandra och vara schyssta istället!//Philip
ps: peace in the house
[/ QUOTE ]
oooooh shit du är bara 15? så jävla ballt, å ändå så moooogen och insatt. får jag va som dig? -
Svar till:
Svar till:
Vi höres av till sommaren, DÅ blire kite;)
[/ QUOTE ]
Om jag får nån ledig helg i vinter då jag inte jobbar så drar jag med mej nån härifrån och kommer ner och åker…
men henning, du far väll snart iväg…?[/ QUOTE ]
ootha her snart ja…
men ordnar sig, pip til lnär du drar hit så ordnar vi det! -
LYCKA TILL PÅ RESAN SENARE IDAG JAKE,MADDE OCH PAN!!!
-
Svar till:
så jävla rätt! kan bara hålla med dej som vill få lite turbulens här, jag menar; vi är väl för böfvelen inte ute på vattnet för att ha skoj? nej vi är ute för att kitea. Det är väl ingen jäkla lekstuga? Undersökningar visar på att energin används mycket bättre till drivning framåt om man ger fanken i att hoppa. (kanske kan vara svårt för er att förstå men jag måste tillägga att mina kunskaper inom trigånometri är något i hästväg). Nej det är dags att få lite ordning och struktur inom kiteandet, lägg ut ett antal bojjar vid ert så kallade ”spot” och kör runt dessa så ska det nog ordna sig. Dessutom är det diskriminerande mot os… hostharkel… de, som lätt blir snurriga att göra en massa snurrtricks.
God fortsättning!
/Ian, som tycker att man genast får många fler åsikter efter lite hallonsaft

Ps. ”Godis äter man inte för att det är gott, nej det äter man för att man förtjänar det.”
[/ QUOTE ]
men snälla stikck tillbaka till ditt jävla 80tal din winsurifn€$[€[]€£@£££
-
Svar till:
Det har just slått mig att det e helt omöjligt att packa sin kite utrustning o dom nödvändigaste kläderna under 20 kilo… hur petiga brukar dom va… kan man få igenom 3-4 kilos övervikt måntro??
[/ QUOTE ]
det samma slog mig… överivikten kostar typ 300nånting per KG, helt sjukt..
tur att våra boardbags e rymliga iaf
-
telemark e fan lätt som en plätt… en dag i backen och du svänger som alla andra..
bara 20åriga studenter som tror sig vara hippa friluftskillar som åker telemark -
fick också nån sån där sjuk kramp när jag för första gången kitade på allvar dag på dag på dag! gjorde nå jävulskt ont när jag åkte, trordde det var det att dräkten satt för tight, kombinerat med kallt vatten och belastning. vaknade även på nätterna med en smärta som fan inte går att beskriva i underarmarna!!!!
mitt råd är att vila, om du har samma problem som jag hade.. sen när det börjar gå över så försök åka men använd armarna så lite som möjligt -
hahhah jävla va secret det verkar vara nu!
-
jaaa jaaa, vet men vill gå samma datum som damp ju