hengo
Forumsvar skapade
-
då blir det 10 forum…
-
vad fan är det för nåt?
-
wooord! vafan spelar väl ingen roll vad man är för kön? eller skulle de va nå slaggs -;;GiRlZ oNLy?;;- eler 😛
-
då är fan ORIGINAL skateboard också kiterelaterat, går också å köra me kite, lika så longboard.. såklart
-
kör med våtdräkt nu. 5/5 semidry, funkar finfint, fast lite kallt är detmen man är väle inte klen?
-
vädligt kiterelaterat de där asså

tror att det kan bli väldigt drygt, förutom i nedförsbackarna dårå. en mtb är ju fan tung och har sunkiga hjul med massa stötdämning å skit! nä köp en helt vanlig skateboard de e fan de roligaste. finns ingen anledning att vara nån sån där retropop jä$€3{vel s${€€$om tr£$or ha7$£{{€n e 3l£45ite ball me nån £$$£jä$€5vla longboard! köp en hederlig skate!
-
jaaaaaa!! cash han vafan kungen asså..
-
att aldrig droppa kiten på vintern regerar
-
tänkte på det också.. men man borde kunna silvertejpa ihop nån engångslösning varje gång, kanske blir lite jobbigt men.. typ frigolitbit, spik rakt igenom sen tjepa dit på kiten.. om man gör 5 sådana utspridda på LE så ska de nog gå…
äähh, tur att man ska köra foil i vinter
-
jag tycker den e skitabra, tilläggas skall väl att jag inte testat 15 heller.. bara 13.
den är lite seg som alla andra i sin storlek, men den går fortfarande att hoppa, göra trasisions å sånt precis som med vilken annan liten kite, ja, tom. kiteloop kan man göra om man verkligen vill
!!
det är ett jävla drag, man planar redan från 4 – 4.5m/s (65kg – 145*34cm). sen blir man överriggad nånstans kring 8 beroende på vikt/bräda/vattenSen är den jävla stabil å bra häng som satana när man väl kommer upp
!
en kanonkite, kommer sakna min
-
tror de måste va jävla porös snö..
man kanske skulle prova festa nå rakblad eller nåt på frigolitbiten? eller vassa spikar kanske