Forumsvar skapade

Sida 108 av 420
  • jester

jester

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 14:10 som svar på: Ölands Norra Onsdag 14:e

glader: vilken karta?

Ah… Hittade.. ÄR nog en bugg i systemet då filen inte innehöll någon nautisk repa.

• jester

jester

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 11:43 som svar på: Ölands Norra Onsdag 14:e

Haha.. Strulade lite eftersom det saknades nautisk mil i filen, men har nu lagt upp sessionen: http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=54440&uid=2250

Observera 500m…

• jester

jester

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 10:16 som svar på: Ölands Norra Onsdag 14:e

Det är redan löst, är därför jag vet. Var helt enkelt så att två filer behövde läggas ihop.

• jester

jester

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 09:35 som svar på: Ölands Norra Onsdag 14:e
    nouse;583966 wrote:
    Vad blev det för tider för Marcus R? Nyfiken i en strut.

Jag vet… 🙂

Kommer upp så fort Marcus postar på GP3S. Men det luktar rekord på iaf en kategori… 🙂

• jester

jester

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 20:44 som svar på: En liten fråga.
  • jester

jester

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 20:34 som svar på: Sveriges bästa speedspot ligger i…

Jag erbjuder mig att kontrollera filerna på plats…

Just det… Snygg film!

• jester

jester

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 09:02 som svar på: Grattis Klang

Grattis!

• jester

jester

Medlem
    20 oktober, 2009 vid 08:51 som svar på: BudjetGPS

Den är i nuläget inte godkänd för att lägga in något på GP3S, eller dess motsvarighet för drakflygare. Och med största sannolikhet kommer den inte att bli det heller. Med dagens svaga pund så är ju en ”riktig” GPS nästan nere på budget-priser. Mao den som TB länkar till…

• jester

jester

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 13:07 som svar på: En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"

Ja… Och det kan ju mycket väl bli så att det blir ett gäng: [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=69738″]Holland Re-Match – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• jester

jester

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 12:53 som svar på: Snabbaste Kombon tänk vad man vet lite!!

Äh.. Ni har ju bägge era tider med fel GPS… 😀 Jag ligger ju 34:a med riktig… 😛

• jester

jester

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 19:59 som svar på: En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"

Japp. Mer sånt här!!!

• jester

jester

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 20:05 som svar på: Skidlandslaget testar GPS
    Mården;582196 wrote:
    faktum är att jag var ute i går me 5,5an och gpsen ville inte va med mer utan hängde sig o ingen knapptryckning gav någon reaktion.
    tur att det inte var i söndags;)

Vi hoppas att din gamla sketna Garmin håller på o dö, så du kan skaffa dig en riktig GPS då.

• jester

jester

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 13:39 som svar på: Holland Re-Match
    MacTS;582106 wrote:
    den där öl-stapeln har du ju photoshoppat fram…jag har inget minne av en sån?

Ojoj… Och vi som staplade den när ni hade en vit morgon… 🙂

Tilläggas bör att varken jag eller Daniel hjälpte till med drickandet… Starkt jobbat!! 🙂

• jester

jester

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 09:18 som svar på: Skidlandslaget testar GPS

Oj? +- 2 cm? Hur går det till?
    En tiondels sekund innebär iaf att dom har en samplingsfrekvens på 10Hz. Vi kör ju med 1Hz i GT11/GT31. Hade varit intressant om nån hittar mer info om vad dom använder för GPS. Det har ju testats lite med olika chip inom tech-gruppen på GP3S, och har sett samplingsfrekvenser runt 5-10 Hz.

• jester

jester

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 07:42 som svar på: Bra mastfot/fötter?

Pryde MXT

Sida 108 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA