Forumsvar skapade

Sida 109 av 420
  • jester

jester

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 21:41 som svar på: Holland Re-Match
  • jester

jester

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:38 som svar på: Namibia 2010

Jag åker ev. med som caddy!

• jester

jester

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:24 som svar på: Holland Re-Match

Ja, jag bara måste segla där. Var en plåga o sitta i 9 dagar utan vind sist..

• jester

jester

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 12:28 som svar på: Bilder/bildspel från wallen speed cup Torkelstorp

Dala: Byt! 🙂

• jester

jester

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 08:42 som svar på: Hjälm

Maglu: Skaffa skydd runt GPSen! Tyvärr är GT31 inte så tät, du har nog mest haft tur hittills.. Vanlig kondom fungerar fint, men tyckte mig se att ION hade någon specialtillverkad för oss vindsurfare. Mao större… 🙂

• jester

jester

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 17:11 som svar på: Det har seglats fort idag på Haga Park!!
    getwet;581210 wrote:
    Jovisstja……Men en 2sec i den farten är väl ändå respektfull!

Självklart! Ville bara jävlas lite.. 😀

• jester

jester

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 14:05 som svar på: Hjälm

Bra tips, Maglu! Hur löser du det med vatten-tätning? (och du vet att du kan få GPSen att pipa hur fort du kört?)

• jester

jester

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 13:16 som svar på: Det har seglats fort idag på Haga Park!!

Och jag som trodde vi snackade Average 5*10s här inne, GW… 🙂

Men Grattis, Micke Ö till en grym repa!

• jester

jester

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 20:49 som svar på: Sm speed 3-4/10, torkelstorp

Tack o bock, kul att uppskattas. Dock är det ju Gustav som drar största lasset!

• Ser väl ut o bli extremt högt vattenstånd i hela Sverige imorron.. Mao lär inte Ankdammsrevet ligga över vatten imorgon heller…

• jester

jester

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 18:37 som svar på: Sm speed 3-4/10, torkelstorp

Resultat kommer imorron. *återgår till den goda maten*

• jester

jester

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 18:35 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Det går bra, Ygge!

• jester

jester

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 21:32 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Sväng förbi TT imorron, så kan vi testa med min maskin, och min magiska närvaro..

• jester

jester

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 19:45 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Leta reda på en XP-dator. Har själv problem o få till uppdatering av firmware i Vista och Win 7.

• jester

jester

Medlem
    30 september, 2009 vid 06:07 som svar på: Sm speed 3-4/10, torkelstorp

Hejs!

Jag kommer hjälpa till med GPS-biten nu till helgen, och jag har följande önskemål/krav:

* Alla måste ha med sig sin GPS och det obligatoriska SD-kortet till registreringen

* Märk upp er GPS och SD-kort! (använd inte tjock tejp på SD-kortet, för det blir svårt att få ut kortet annars. Tuschpenna direkt på kortet, eller Dymo-märkning fungerar bra.)

* Se gärna till att er GPS har senaste Firmware (klarar ni inte detta, vilket är helt ok, så löser jag det på egen risk vid registreringen)

* Se till att det inte ligger några filer i GPS_DATA mappen på SD-korten, flytta dessa till en arkiv-mapp (även detta hjälper jag till med om detta steg är överkurs). Skapa gärna en tom mapp som heter TT2009

* Och se till att endast ha GPSen påslagen då heaten körs!!!

Det var allt jag kom på nu…

Sida 109 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA