jester
Forumsvar skapade
-
Ja, jag bara måste segla där. Var en plåga o sitta i 9 dagar utan vind sist..
-
jester
Medlem7 oktober, 2009 vid 12:28 som svar på: Bilder/bildspel från wallen speed cup TorkelstorpDala: Byt! 🙂
-
getwet;581210 wrote:Jovisstja……Men en 2sec i den farten är väl ändå respektfull!
Självklart! Ville bara jävlas lite.. 😀
-
Och jag som trodde vi snackade Average 5*10s här inne, GW… 🙂
Men Grattis, Micke Ö till en grym repa!
-
Tack o bock, kul att uppskattas. Dock är det ju Gustav som drar största lasset!
-
jester
Medlem3 oktober, 2009 vid 21:07 som svar på: Håller denna prognos för Haga i helgen då lär det seglas i 40 knopsvallen!!!!Ser väl ut o bli extremt högt vattenstånd i hela Sverige imorron.. Mao lär inte Ankdammsrevet ligga över vatten imorgon heller…
-
Resultat kommer imorron. *återgår till den goda maten*
-
jester
Medlem3 oktober, 2009 vid 18:35 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Det går bra, Ygge!
-
jester
Medlem2 oktober, 2009 vid 21:32 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Sväng förbi TT imorron, så kan vi testa med min maskin, och min magiska närvaro..
-
jester
Medlem2 oktober, 2009 vid 19:45 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Leta reda på en XP-dator. Har själv problem o få till uppdatering av firmware i Vista och Win 7.
-
Hejs!
Jag kommer hjälpa till med GPS-biten nu till helgen, och jag har följande önskemål/krav:
* Alla måste ha med sig sin GPS och det obligatoriska SD-kortet till registreringen
* Märk upp er GPS och SD-kort! (använd inte tjock tejp på SD-kortet, för det blir svårt att få ut kortet annars. Tuschpenna direkt på kortet, eller Dymo-märkning fungerar bra.)
* Se gärna till att er GPS har senaste Firmware (klarar ni inte detta, vilket är helt ok, så löser jag det på egen risk vid registreringen)
* Se till att det inte ligger några filer i GPS_DATA mappen på SD-korten, flytta dessa till en arkiv-mapp (även detta hjälper jag till med om detta steg är överkurs). Skapa gärna en tom mapp som heter TT2009
* Och se till att endast ha GPSen påslagen då heaten körs!!!
Det var allt jag kom på nu…