jester
Forumsvar skapade
-
perkele;531186 wrote:ojdå
jag det var kanske lite klumpigt att skriva att upplösningen var ok utan att måla upp krav, det är ju inte HD direkt, mer likt en juste mobilkamera
va fan 1500:- och man kan ha med den i vattnet, litium batterierna har funkat för mig men jag har kanske inte testat den hårt lika hårt
är i vilket fall hur nöjd som helst, har en wide
/t.Nu kommer det en HD-version… Ser ju trevligt ut: http://www.goprocamera.com/hdheropreview/
-
Bjornen: Bara o beställa en X9… 🙂 Och då skämtar jag bara lite.
-
-
Den 2001:a jag hade, hade en grön akterspegel…
-
Lär bli ganska jobbigt o gå, eftersom det är extremt lerigt… En hyfsat enkel lösning är att bära grejerna ut genom grinden i TT, och launcha på rätt sida om piren och farleden in till hamnen. Då slipper man o slöra över choppen, utan kan köra halv-vind bort till Tjolöholm. Brukar hamna där ibland, när man itne orkar kryssa upp över piren.
-
Quote:Om jag känner Jesper rätt så går han inte igång på militant tilltal!
Mina befäl tyckte jag var lite obstinat i lumpen…
Quote:Sätt upp en Taco bar i TT som har storbild tv.Bra idé!
-
Nix. Imorron blir det en cykeltur, och därefter blir det Tacos med goa vänner, varpå Formel 1 skall avnjutas!
-
Teamrider;578672 wrote:Jag har hört ett det ska finnas ett relativt nytt om än spartanskt ställe inte så långt ifrån TT. Tror det heter något i stil med Penionat Bourgelin… Men ägaren ska visst vara ganska bitsk så jag vet i hundan om man vågar ta in där
Det senaste jag hörde så är pensionatet lite dragigt just nu.. Dock är det nog hyfsat om du vill sova med hästarna… 🙂
-
Misstänkte det.. :p
Men hade jag bott vid havet så hade jag nog köpt ett formula-kit igen, faktiskt…
-
Quote:Date Thursday, July 09, 2009
Spot Ragelund, Asa, Sweden
Board JP Slalom V 76
Sail Neilpryde RS Racing EVO 2 8.6
Fin Tectonics F8 Tomcat 40
GPS type Navi GT-31Average speed 31.09 knots ( 31.69 31.68 31.17 31.11 29.79 )
Max. GPS (display) 0 knots
Max. 2 sec. (software) 32.4 knots
100 m run 31.92 knots
250 m run 31.27 knots
500 m run 28.97 knots
Nautical mile 28.5 knots
1 hour 14.56 knots
Alpha racing 16.43 knots
Distance 26 km
Windspeed 0
Gusts 0
Remarks
seglade effter jobbet en stund fan va gött detta kit funkar!!!Du har inte kört med moderna slalom-prylar, Jona? Kolla Daniels session på öppet hav, en dag då vinden inte var nåt vidare hård. Om du kör Ferrari, så är denna typen av kit minst en Lamborghini…
Är inga problem alls att köra upp mot 35 knop med en stor slalombräda om vattnet är platt…