Forumsvar skapade

Sida 113 av 420
  • jester

jester

Medlem
    8 september, 2009 vid 11:48 som svar på: Hydroptere har tagit 500 m samt nautisk mil!

Jag tror nog att det är kört för oss som kör med bräda och segel… Både Kite och bärplansbåtar har helt enkelt så mycket enklare att hitta bra ställen att köra på.

• jester

jester

Medlem
    8 september, 2009 vid 11:07 som svar på: SM i Speed?

Förstår fortfarande inte hur ni kunde missa den… Eller ja, i detta fall träffa den, om man säger så… Min enda teori är att dom muddringsarbeten dom gjorde in till båthamnen fick er att tro att den var piren… Den leran har sjunkit undan nu, så piren bör inte kunna förväxlas med denna. För vad jag vet så är det enbart denna dag som olyckor skett i samband med piren…

• jester

jester

Medlem
    7 september, 2009 vid 21:47 som svar på: Surfmusik på spotify

mes: 😀

Tim: la till ett par bra softisar

• jester

jester

Medlem
    6 september, 2009 vid 16:45 som svar på: Radio med "Benke"

”Farliga grejer det här med speedsurfing” 😀

• jester

jester

Medlem
    4 september, 2009 vid 18:26 som svar på: Surfmusik på spotify

Henchmen ride av Testament är inte soft nånstans, och skulle passa perfekt som bakgrund till nästa speed-video…

• jester

jester

Medlem
    4 september, 2009 vid 15:07 som svar på: Kastfall Med Kite i 50kn

Ja, vissa av våra kontinentala vänner envisas med att snacka km/h när dom speedar…

• jester

jester

Medlem
    4 september, 2009 vid 13:29 som svar på: Kastfall Med Kite i 50kn

Satan i gatan! Ruggigt platt vatten dessutom!

• jester

jester

Medlem
    4 september, 2009 vid 10:06 som svar på: Surfmusik på spotify

Who da fuck is Darin? 😀

• jester

jester

Medlem
    4 september, 2009 vid 07:48 som svar på: Surfmusik på spotify

Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?

Jag betalar faktiskt med glädje dom 99:- det kostar för premium, för mitt motiv för att slanga mp3 tidigare var att det var oskäligt dyrt och klumpigt att hantera cd-skivor. Med Spotify har dom argumenten försvunnit. Hoppas bara att det kommer en Windows Mobile klient inom kort. (ja, jag vet att det kommer en till iPhone vilken dag som helst, men så långt vill jag inte sjunka… :))

• jester

jester

Medlem
    3 september, 2009 vid 19:15 som svar på: Klagshamn fre förm…

Iaf hela helgen… Börjar bli frisk igen, men är portad från jobb imorron..

• jester

jester

Medlem
    3 september, 2009 vid 17:38 som svar på: Surfmusik på spotify

Vad är det för fel på Robyn? Jag tycker att hon är bra, juh! Och då lyssnar jag oftast på betydligt hårdare musik under normala omständigheter… Se tishan…

• jester

jester

Medlem
    3 september, 2009 vid 14:44 som svar på: Klagshamn fre förm…
    Klang;572839 wrote:
    Det ser helt sinnes ut, kan bli hur bra som helst… därför kan inte jag…. på hela helgen..

AIIHHHH

Om ni undrar varför det blåst den senaste veckan beror det på att jag flyttade förra helgen, och har varit sjuk sen i söndags. Vassego, boys and girls!

• jester

jester

Medlem
    3 september, 2009 vid 09:34 som svar på: 08 Cup 4/9 på Torö?

Mick: Inga krav alls, mer än att du kör på samma spot och loggar resultatet på gps-speedsurfing.com

• jester

jester

Medlem
    2 september, 2009 vid 16:52 som svar på: Surfmusik på spotify

Jag kan fixa det åt dig, Knatte. Dra ett PM om du vill ha en invite

• jester

jester

Medlem
    1 september, 2009 vid 09:23 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Oj, kan lösningen vara så enkel?? 😀 Gött att det löste sig iaf.!!

Sida 113 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA