jester
Forumsvar skapade
-
Jag tror nog att det är kört för oss som kör med bräda och segel… Både Kite och bärplansbåtar har helt enkelt så mycket enklare att hitta bra ställen att köra på.
-
Förstår fortfarande inte hur ni kunde missa den… Eller ja, i detta fall träffa den, om man säger så… Min enda teori är att dom muddringsarbeten dom gjorde in till båthamnen fick er att tro att den var piren… Den leran har sjunkit undan nu, så piren bör inte kunna förväxlas med denna. För vad jag vet så är det enbart denna dag som olyckor skett i samband med piren…
-
mes: 😀
Tim: la till ett par bra softisar
-
”Farliga grejer det här med speedsurfing” 😀
-
Henchmen ride av Testament är inte soft nånstans, och skulle passa perfekt som bakgrund till nästa speed-video…
-
Ja, vissa av våra kontinentala vänner envisas med att snacka km/h när dom speedar…
-
Satan i gatan! Ruggigt platt vatten dessutom!
-
Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?
Jag betalar faktiskt med glädje dom 99:- det kostar för premium, för mitt motiv för att slanga mp3 tidigare var att det var oskäligt dyrt och klumpigt att hantera cd-skivor. Med Spotify har dom argumenten försvunnit. Hoppas bara att det kommer en Windows Mobile klient inom kort. (ja, jag vet att det kommer en till iPhone vilken dag som helst, men så långt vill jag inte sjunka… :))
-
Iaf hela helgen… Börjar bli frisk igen, men är portad från jobb imorron..
-
Vad är det för fel på Robyn? Jag tycker att hon är bra, juh! Och då lyssnar jag oftast på betydligt hårdare musik under normala omständigheter… Se tishan…
-
Klang;572839 wrote:Det ser helt sinnes ut, kan bli hur bra som helst… därför kan inte jag…. på hela helgen..
AIIHHHH
Om ni undrar varför det blåst den senaste veckan beror det på att jag flyttade förra helgen, och har varit sjuk sen i söndags. Vassego, boys and girls!
-
Mick: Inga krav alls, mer än att du kör på samma spot och loggar resultatet på gps-speedsurfing.com
-
Jag kan fixa det åt dig, Knatte. Dra ett PM om du vill ha en invite
-
jester
Medlem1 september, 2009 vid 09:23 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Oj, kan lösningen vara så enkel?? 😀 Gött att det löste sig iaf.!!