jester
Forumsvar skapade
-
Ja, det var helt klart ditt tips som fick honom att gå bra Petter, och itne över 20 års rutin…
-
Quote:OCH, fortfarande har ingen anmält sig som funktionär!!
Dom flesta som läser i det här forumet kommer nog delta… Tror du med fördel bör leta bland GWC-medlemmar?
-
Finns bara ett gammalt utedass, som antagligen inte är användbart…
-
2 mil var la allt att salta sträckan lite? Vi bodde på ett hotell utanför Karpathos stad, och enligt GPSen är det exakt 13,46 km… 23 minuter med moppe. Jupp, körde med GPSen på.. 🙂
Tog från centrum, och då är det 12,4 km och 19min… 🙂
-
Jag har kört en hel del med en HS125, och jag håller med tidigare talare om att 50 cm fena låter väldigt stort. Jag körde utan några problem alls original 34 cm med min NP V8 7.5.
-
Det är på Anderstorp det där
-
Det är ett Arrows-chassi från ca 2003, motorn är en Judd V8. Även växel-låda är utbytt, men går ju som f-n ändå! Jag har inte varit avis alls idag efter dom 5 MMS jag fick imorse på bilarna.. 🙂
-
Jag är fri att hyra som bomryckare!
-
Och för mig som inte är så insatt så hoppas jag att detta är det bästa beslutet?
-
Ja, vi får hoppas att någon kommer med en snilleblixt. För om AB tror att dom lätt kan plocka ur ett par knop till så blir det ju ännu svårare. Men helt klart spännande att följa!
-
Haha.. Sicken skön lirare.. Not!
-
Nej, jag körde inte den dan.. Var gött o varmt på stranden… 🙂
Och det är helt otroligt att ingen skadade sig.. Vi kunde ju dan efter lokalisera var alla gått i, och vem som gått på var. Blev ganska rejäla märken i betongen!