jester
Forumsvar skapade
-
Enkelt.. Skaffa ett schysst, gratis, antivirus program… Då slipper man använda Mac eller linux, och ha tillgång till lite vettiga program…
F’låt.. kunde inte undvika att pika upp minoriteterna ovan.. 😛
-
Lite andra nyheter:
Quote:2. Site update 7 August: Dayrankings or day results MOVED!!
The dayrankings or dayresults were listed before under ”forum & news”. With the latest site update the dayranking or dayresults are now listed under the ”ranking” menu. With the movement I introduced also some new search features to make it possible to search the dayranking results by year, country and spot.3. Red Cross
A new feature at the site is that when you see a red cross near a certain speed in your profile it means that it needs to be validated by a RTK. If a RTK has not yet contacted you for a track, then you can click on the red cross lower in the table and an e-mail is generated. So do ’not’ send an e-mail when there is no speed with a red cross. -
MacTS;566764 wrote:Streamline-beslaget är ju rätt meckigt innan man får till det, men när man väl fått spänningen rätt så är det skitbra tycker jag
Ja, håller med! Men j-vlar vad jag klämde tummen styggt i den.. Blödde som f-n… 🙂
-
Produkten är bra, utom på en punkt.. Den är hopplöst jobbig att justera. Så den enda gången jag testat så hade jag inte fått spänningen ok, så bommen åkte ner.. Återkommer när jag testat mera
-
oj.. Något måste vara seriöst fel… Fixar du inte problemet lär du få spin-outs i parti och minut. Helst bör det inte sticka ut något alls, men nån mm kan man komma undan med…
-
Prylen är ju att gubbsen smäller på 7.8 på dom här lite större brädorna, och kör ruggigt fort! Helt enkelt schyssta GPS-plankor…
-
Bättre än 65 liter iaf.. 🙂
-
Två veckor, tom då många krascher kommer från grekiska mästerskapen
-
Jag kan lägga upp filmen på min maskin sedan oxå. Har ju hygglig lina…
-
ok, hojta om du får tag i den!
-
Kungsbacka vandrarhem ligger norr om Kungsbacka. Ingen aning om det är bra, dock..
-
Man kanske borde maila snubben som gjort filmen, och fråga efter HD-versionen?
-
Simmer har efterapat redan till 2009 års segel. Dunken hade en Severne-proto med samma lösning. Så det kanske inte bara är en trend?
-
anilson;566355 wrote:Allvarligt? Klart det borde men det kommer nog inte att hända, TV-sporten är lite väl fokuserade på fotboll, hockey och allt annat som kallas för sport, lökiga typer som hasar runt i badtofflor och snackar taktik med tränarna sammtidigt som det har sjukt bra betalt.
Är ju inte omöjligt, eftersom vi redan haft ett reportage i sportnytt hittills i år. ett 3 minuter långt inslag om AB och tävlingen på Öland i våras.
-
En riktigt cool film från tävlingen!
Titta och njut!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ZXJjtfsg590″]YouTube – Speed worlds 2009 Karpathos[/ame]