Forumsvar skapade

Sida 117 av 420
  • jester

jester

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 06:22 som svar på: Virusvarning

Enkelt.. Skaffa ett schysst, gratis, antivirus program… Då slipper man använda Mac eller linux, och ha tillgång till lite vettiga program…

F’låt.. kunde inte undvika att pika upp minoriteterna ovan.. 😛

• jester

jester

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 05:32 som svar på: GP3S siten uppe igen

Lite andra nyheter:

Quote:
    2. Site update 7 August: Dayrankings or day results MOVED!!
    The dayrankings or dayresults were listed before under ”forum & news”. With the latest site update the dayranking or dayresults are now listed under the ”ranking” menu. With the movement I introduced also some new search features to make it possible to search the dayranking results by year, country and spot.

3. Red Cross
    A new feature at the site is that when you see a red cross near a certain speed in your profile it means that it needs to be validated by a RTK. If a RTK has not yet contacted you for a track, then you can click on the red cross lower in the table and an e-mail is generated. So do ’not’ send an e-mail when there is no speed with a red cross.

• jester

jester

Medlem
    16 augusti, 2009 vid 15:57 som svar på: Bästa bommen
    MacTS;566764 wrote:
    Streamline-beslaget är ju rätt meckigt innan man får till det, men när man väl fått spänningen rätt så är det skitbra tycker jag

Ja, håller med! Men j-vlar vad jag klämde tummen styggt i den.. Blödde som f-n… 🙂

• jester

jester

Medlem
    15 augusti, 2009 vid 06:23 som svar på: Bästa bommen

Produkten är bra, utom på en punkt.. Den är hopplöst jobbig att justera. Så den enda gången jag testat så hade jag inte fått spänningen ok, så bommen åkte ner.. Återkommer när jag testat mera

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 21:40 som svar på: Passning fena/fenbox känsligt?

oj.. Något måste vara seriöst fel… Fixar du inte problemet lär du få spin-outs i parti och minut. Helst bör det inte sticka ut något alls, men nån mm kan man komma undan med…

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 21:37 som svar på: Större speed-plankor

Prylen är ju att gubbsen smäller på 7.8 på dom här lite större brädorna, och kör ruggigt fort! Helt enkelt schyssta GPS-plankor…

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 18:30 som svar på: Större speed-plankor

Bättre än 65 liter iaf.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 11:52 som svar på: Team SweSpeed @ Karpathos 2009

Två veckor, tom då många krascher kommer från grekiska mästerskapen

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 10:57 som svar på: Team SweSpeed @ Karpathos 2009

Jag kan lägga upp filmen på min maskin sedan oxå. Har ju hygglig lina…

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 09:38 som svar på: Team SweSpeed @ Karpathos 2009

ok, hojta om du får tag i den!

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 09:37 som svar på: Prisvärt B&B eller vandrarhem nära TT

Kungsbacka vandrarhem ligger norr om Kungsbacka. Ingen aning om det är bra, dock..

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 09:01 som svar på: Team SweSpeed @ Karpathos 2009

Man kanske borde maila snubben som gjort filmen, och fråga efter HD-versionen?

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 09:00 som svar på: Då kör vi igen… 2010

Simmer har efterapat redan till 2009 års segel. Dunken hade en Severne-proto med samma lösning. Så det kanske inte bara är en trend?

• jester

jester

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 06:47 som svar på: Svenska fartfantomer i Grekland!
    anilson;566355 wrote:
    Allvarligt? Klart det borde men det kommer nog inte att hända, TV-sporten är lite väl fokuserade på fotboll, hockey och allt annat som kallas för sport, lökiga typer som hasar runt i badtofflor och snackar taktik med tränarna sammtidigt som det har sjukt bra betalt.

Är ju inte omöjligt, eftersom vi redan haft ett reportage i sportnytt hittills i år. ett 3 minuter långt inslag om AB och tävlingen på Öland i våras.

• jester

jester

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:31 som svar på: Svenska fartfantomer i Grekland!

En riktigt cool film från tävlingen!

Titta och njut!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ZXJjtfsg590″]YouTube – Speed worlds 2009 Karpathos[/ame]

Sida 117 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA