jester
Forumsvar skapade
-
Björn körde ävern en Severne-proto som såg ut som en NP-kopia med den extrema bom-cut-outen. Spanan in bilderna från Karpathos på Slalom/speed-konfen.
-
Köp en ny från Storage depot. Billigt o snabbt….
-
Är tillbaka nu, och har precis formaterat om lite burkar hemma. Så nu kommer jag granska filerna som ligger o väntar på mig ikväll, typ. Lessen att det dröjt lite!
-
andersbq;564825 wrote:Om du du stavar mitt namn rätt, så är det OK, annars vv ta bort ”artikeln” bums!
BJÖRKQVIST var namnet, inget annat tack!
Gustav gav mig möjlighet att publicera på bloggen när vi var nere, så jag har fixat stavfelet, Anders!
-
Surferboy;564820 wrote:Anders jag har lånat din text till speed-blogen. Hoppas att det är ok.
Jag har även lånat Jespers texter men du har inte klagat när jag pratat med dig om det så jag har utgått ifrån att det är ok!? 🙂Inga problem!
-
george;564297 wrote:Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?
Ja, snackade lite med honom ang Aero+ 2010 häromdan. Bommen har blivit något längre, och overall mer power i seglet. Sida vid sida ser man ingen större skillnad (09 och 10 proto låg sida vid sida), men han hade båda uppriggade eftersom 09 tål lite mer vind.
Hörde även på stranden att Chris Lockwood skall designa JP-s speedbrädor framöver.
-
Sådär.. Hemma igen.. Blev inga heat körda igår pga för lite vind. Gubbsen var ändå ute o körde lite…
Tjejerna bör ha kört ett heat mer än killarna då det kördes 8 silver-heat, och damerna kör samtidigt med silver. Dom kör alltså inte i guld-heaten.
Tack alla för två ruggigt roliga veckor!
-
Hedenhös hälsar: Ringen som ligger i Klagshamns klubbstuga tillhör Markus Emanuelsson, så om någon hade kunnat ta hand om den, så blir alla nöjda…
-
Mr Hedenhös har redan rapporterat om gårdagen, så jag slipper.. 🙂
Vi har precis haft skepparmöte här, och det blåser lite, men inte tillräckligt för ett ehat, och tydligen skall det inte bli bättre… Finian stod här bredvid och såg ganska nöjd ut över det. Gissar att Benke är ganska nöjd oxå.. 🙂
Bifogar senaste resultat-listan.
-
Med 7 svenskar i guldheatet om 15 minuter, så kan man inte säga annat än att svenska flaggan är på topp…
-
Hejs!
Kördes bara ett guld-heat igår, men två silverheat. Guldheatet var ruggigt spännande! Efter två extensions skedde en massa kul do sista två minuterna. Bringdahl körde in på en andra plats, Marcus fick till en kanonrepa o körde in på en kanonfin nionde plats, och bara ett par sekunder körde daniel in och höjde sig från 21:a till 8:e plats på sin sista repa. Häftigt!
Benke hade ett sämre heat, och åkte ur guld för första gången… Han, Hedenhös och Larsson körde dock upp sig till guld på eftermiddagen. Det roliga är att dom andra länderna har insett att man skall hjälpa varandra. Antoine, Finian mfl var ute i vattnet o coachade samt langade vatten… Coolt!Ha det!
-
Upp o hoppa
när Lasse kommer hem vill han ha fisk-soppa -
15 minuter till nästa guld-heat. Passar på o bjuda på en fin översiktsbild över banan. Ha det!
*hämtar vatten o sportdryck o går ut i det 26 gradiga vattnet.. ahhh…*
-
Hejs!
Snabb uppdateringen efter dagens första silverheat (där Macke gick upp i gold, men tyvärr missa Hedenhös ”cutten” precis. BQ var uppe o stimmade i början av heatet men tappade lite på slutet, men kämpar som en gud!)
Gårdagens resultat har kmmit nu oxå.. Visade sig att Daniel kom 4:a och Erik sexa i varsitt heat! Löjligt bra!!!
Just det.. Benke är bara Benke.. Fi faen va bra han är!
Nu skall jag äta en snabb macka.. hörs senare!
-
Senaste nytt!!
kl 07:19 imorse föddes Axel Bringdahl. Grattis Farsa Anders!!!