Forumsvar skapade

Sida 128 av 420
  • jester

jester

Medlem
    12 maj, 2009 vid 07:58 som svar på: Välkomna till Haga Park 21-24/5

Problemet är att du inte kan göra en längre bana vid Haga om det är sjöbris…

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 20:36 som svar på: Hjälp

Hoppa in på huvudforumet och kolla in dom länkar som ligger högst upp där (i det gula fältet); [ame]http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=33[/ame]

Välkommen till forumet SurfZone!

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 20:00 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Jag rekommenderar att du uppgraderar till senaste firmware. Har du väögarna förbi Haga Park i Kristi Flygare så hjälper jag gärna till.

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 19:59 som svar på: SWE SPEED SYD – 1:a deltävling, Onsdag 6 Maj

Tihi.. Sorry att det dröjde lite..

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 13:11 som svar på: Getskär igen efter 12års frånvaro!

Hmm.. Det där ser bitvis ganska platt ut… Men gissningsvis en massa stenar överallt?

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 11:07 som svar på: Kroka ur

Utan armkraft är du nog rökt… Men jag skulle nog valt att lova upp i vind, och luta mig bakt så jag badar.. Då förvsinner trycket i tamparna.. Nackdelen är ju att man får seglet över sig. Men det är ju inga problem om det är grunt.

Har råkat ut för liknande prylar där jag krokat ur, och har missbedömt hastighet och graden av trötthet i nävarna.. Blir fina krascher det… 🙂

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 10:46 som svar på: Välkomna till Haga Park 21-24/5

Det kommer lite ändrade regler ang GPSen inom kort oxå. Watch this space!

(jag menar alltså hur vi behandlar den under tävlingshelgen, är fortfarande Amaryllo/GT11/GT31 som gäller)

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 09:40 som svar på: Haga park?

Och ca 40 speedare…

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2009 vid 08:09 som svar på: Välkomna till Haga Park 21-24/5

Naglade ämnet

• jester

jester

Medlem
    10 maj, 2009 vid 20:32 som svar på: AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Grattis, Lars!

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:10 som svar på: Feg vindsurfare..

Enkelt… Ta dig till ett ställe där vattnet inte är djupt, och lär dig beachstarten. Och fråga om tips o tricks från locals. Klagshamn är ju ett trevligt ställe med trevligt folk

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2009 vid 11:49 som svar på: 08 speedcup ?

Kontakta Lbj istället. Han har kollen. Petter struntade ju i Sailwave i höstas, har jag för mig.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2009 vid 07:37 som svar på: Blocket Superstars

Och lätt är den oxå… Jag har haft en sådan… Skulle vara kul o visa säljaren en modern lätt kol-bräda… 🙂

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2009 vid 07:02 som svar på: Problem att lägga till "event" i session på GPSSS

Ah… Är det så det är? Hade det varit en fullfjädrad GPS-event, så hade vi ju naturligtvis fixat in filerna på kvällen efter eventet.

Och med det menar jag alltså en event där vi använder GPSSS-konceptet för tävlingar, och inte SVFs heat-system.

• jester

jester

Medlem
    6 maj, 2009 vid 17:54 som svar på: AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Än så länge är det bara Lars Dahl som gjort anspråk på brädan Anders så snyggt bestämde sig för att skänka till den som förbättrat sitt PB mest. Målet att slå för er andra är:

Förbättrat pb Average speed: 36.49 – 32.88 => 3.61 knop förbättring

Sida 128 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA