jester
Forumsvar skapade
-
Med tanke på att så många av dom som var med förra året skall vara med i år oxå, så kan det vara lite förkylt, Petter… 🙁 Men vi får hoppas!
-
Japp.. Har ett gäng sådana på beställning.. Pugge har teskört lite prototyper.
-
*Alla* slalom/speed-brädor är slipade undertill.. Lär väl knappast vara en slump?
-
Cyklade förbi Kåsjön idag…. Bör vara en förbannat svårseglad sjö. Och om du skulle komma upp i planing, så är det dags o vända direkt… 🙂
-
Nej, väntar på nya segel.. Men har iofs kvar dom ”gamla”…
-
Är det bara jag som väntar på doktorns skiss fortfarande?
Björnen: en vanlig dubbel-boardbag borde duga. Var iaf vad jag hade planer på att använda… 🙂
-
Tyvärr skall brorsans yngste döpas då… (så slipper jag skylla på kylan..)
-
Det beror på hur duktig du är/var. Man hamnar ju extremt långt bak och ut när man skall i stropparna på en formula. Är ju ingen nybörjarbräda… Är du inte så rutinerad, så rekommenderar jag en stor free-ride istället. Brädan är ju en ganska tidig modell, dagens formulabrädor ser ju lite anorlunda ut…
-
Ahh… Skall du segla i Kåsjön då?? Kan tänka mig att där blir byigt som f-n… Och finns väl sten lite här o var?
-
Denna bräda dök upp i Blocket superstars. Men jag hävdar att om man prutar en femhundring eller två, så får man ju ett dugligt paket för lite pengar. Dock inget som hävdar sig på tävlingsbanan, och då ffa inte i lättvind (9.7 är ganska litet fär formula), men för rekreationssegling bör det duga ganska bra?
Under förutsättning att grejerna är hela (kolla främst mast och bom, samt att brädan inte är mjuk)
-
jester
Medlem20 mars, 2009 vid 12:28 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Kul att du oxå åker, Bjornen! Vi förväntar oss röda mattan när vi dyker upp den 23:e…
Surt att det inte går att boka i förväg! Vad jag hört, så minskar det besväret rejält. 30kg är väl standard nu för tiden iaf..
-
Var ju en kolbom med oxå… Nästan så man blir sugen o slå till själv… 🙂
-
Alex_: http://owc.nu/about/rental.asp Där finns all info du behöver…
Och att slagga i surfbussen på parkeringen är inte populärt..
-
Prutar man en lusentapp på formula-kittet så är det ju prisvärt, till o med… Fenorna såg ju fina ut, tex…
-
Jag kommer släcka alla lampor utom en (projektorlampan…)