jester
Forumsvar skapade
-
Men snälla… Politik är väl lite *för* mycket off-topic även för det här forumet?? BORT!
-
jester
Medlem19 mars, 2009 vid 21:13 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Jag hade tänkt o hyra en moppe… Surt att Apollo hade fullt, vet att där inte var många platser kvar när vi bokade…
Vårt hotell ligger ju oxå en liten bit utanför Karpathos stad…
-
Ja, så lyder mina gissningar oxå. Är det 1*10s som gäller, eller var det average 2*10s förra året? (kommer inte ihåg..). Minimigräns osv är ju inte heller dumt att veta.
-
Jag gör mina själv… Billigt och ganska enkelt. Bra terapi-arbete i vintermörkret för mig oxå…
Jag använde vanlig självhäftande hyllplast som jag köper på Obs stormarknad, typ. Funkar kalas -
Gött! Mer HåDä åt folket! Brukar inte kika på hopp o skutt-filmer, men denna uppskattade jag just för att det var HD.. 🙂
Har man en lite segare maskin, så kan jag rekommendera Media Player Classic och CoreAVCs HD-codec. Med denna setup kan jag köra 720p-material på min lilla netbook (Atom 1.6 GHz). CoreAVC är dock inte gratis, kostar typ $10…
Länkar:
Media Player Classic: http://mpc-hc.sourceforge.net/
CoreAVC: http://www.coreavc.com/ -
Dom flesta här lär vara på Öland och tävlingen där då.
-
Det var vad jag gissade att det handlade om iaf…
-
jester
Medlem16 mars, 2009 vid 10:05 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009! -
jester
Medlem15 mars, 2009 vid 16:37 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Jag är mao extremt lyckligt ovetande isf.. 🙂
-
jester
Medlem15 mars, 2009 vid 09:27 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Jag är en jävel på att massera, faktiskt… Men… Jag masserar bara galanta damer… Sorry, boys!
-
jester
Medlem13 mars, 2009 vid 21:09 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Hoho.. Jag kommer inte att vara med i tävlingen. Är med mest för att ha kul, och kolla på tävlingen. Därav mitt brädval…
-
jester
Medlem13 mars, 2009 vid 18:31 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Det e lugnt, Petter… Vi är ju flera som redan pratar riks-svenska inbokade…
-
jester
Medlem12 mars, 2009 vid 20:31 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Jag är själv lite i största laget… 🙂
Har hört att det skall vara lite byigt innan banan, så jag tyckte min 62:a skulle sitta perfekt. Blåser det 20+ m/s så kommer jag sitta på stranden ändå… 🙂 Skall ju inte vara med på tävlingen…
Har ju en 56:a på 80 liter oxå… Så vi får väl se, har ju inte ens kört in mig på den brädan ännu..
Och visst faen skall vi ha hur kul som helst!