jester
Forumsvar skapade
-
Men vi har ingen is, iaf… 🙂
-
Just nu snöar det i Gbg… 🙁
-
jester
Medlem12 mars, 2009 vid 13:32 som svar på: Varmt välkommen till Swespeed Karpathos Cup 2009!Jag, MGS och Lbj har nu bokat på Sound Of The Sea. Vi åker 23/7 och hem igen den 6/8. Tydligen är hotellet fullt nu, och det är mest svenska speedare som bokat upp rummen.. 😀
Apkul!
Jag kommer bara ta med mig en dubbelbag ner. Funderade på att ta min 62:a (90 liter) samt 6.4 och 7.0.
-
Ja, det var en vanlig skruv fast grövre. Dimensionen vet jag inget om, men det är precis att skruven kom igenom metallplattan på mina DaKine Contour-stroppar.
Klint: kolla med surfshoparna
-
Jag fick skruvarna av Johan… 😀
-
Nej nej, jag sa ju ”vi”?? GW sa dock ”jag”
-
Sweet! Lär inte dröja allt för länge innan mina trasor dyker upp också… Dock har jag inte beställt 3DSystem-varianten, men skymtade en ”vanlig” på en av bilderna… Skall bli spännande o testa dom!
-
Hallå!! Pascal delar vi vårdnaden av, juh!!
-
Löste sig med lite fetare skruv. Tack, Johan!
-
Jag tycker framförallt att jag hade svårt o få igång dom brädor jag haft med djupare cutouts. Hade en JP med lite mindre, och den funkade bra. Men mina favoritbrädor har alla varit utan…
-
Jag har inte heller gillat cut-outs. Tror helt enkelt att det är så att dom tillfällen där det är bättre utan cut-outs är fler än dom med.
-
Äh… Tänk på att det nu blir extra skönt varje gång du blåser förbi tobhed!
-
Jag är rädd att det bara är jag och Daniel som klarar oss från att trassla in oss i det nätet…
Finns ju iofs flera hjältar här som trasslar in sig i nät utan öhl…
-
Mattias: Tack, då vet jag!
Petter: Att ha nät i närheten av speedbanan har visat sig vara minst sagt obra… 🙂