jester
Forumsvar skapade
-
Hur är det med ISWC/SVF-tävlingen. Är det separat anmälan till den? Jag är mest intresserad av GPS-bitarna…
-
Han skrev väl tom att det fanns risk att bryta latta om man var oförsiktig på land?? 😀
-
Är ju inte speciellt förvånansvärt.. Vi får väl se vad som blir standard. Nåt som kräver simpel utrustning, eller nåt som kräver dyr utrustning osv.
-
Många stora segel runt 9.0 är klumpiga men också designade för formula och kanske inte riktigt rätt att ha på freeride/slalom plankor.
Nej, på senare år är mer eller mindre alla 9.0 designade som lättvinds slalom-segel. 10.0 däremot är formula-gängets hårdvinds-segel..
-
mackee;533260 wrote:riktigt go bom, men dom håller tyvär inte när det blir lite tryck i bitarna. Jag har smällt av två st det senaste året.:mad2:
mackeeOch jag har kört med min i 3 säsonger utan problem… Nu kraschar jag inte så ofta heller, iofs (fegar gärna lite..)
-
I början av maj borde väl innebära tävlingen dit holländarna är inbjudna? The Cup.. Eller? Vad säger Gustav o pöjkarna?
-
Haha, kanske lite OT.. 😀
Tur att Daniel har stor buss… 😛
-
Mattias J;532739 wrote:Då sätter vi dig och Roger i samma heat, så kan du sänka honom :laugh: Har du Guitar Hero till din X-box? Vore det inte en ganska uppenbar ”istället för karaoke” att köra GH mästerskap?? Efter fyra Heineken spelar jag i alla fall lika bra som Slash 😉
Japp! Får packa med mig ett par guror oxå… När vi var i Holland senast, så vannvi öhl-tävlingen iaf:
-
”The Ryder cup of speedsurfing”…. Apkul!
-
Öppna upp era sinnen lite, hur kul skulle det inte vara att se MvM bli uppäten av Jester på första kryssen
Haha! Vi körde F2 Discoverys på nån speedtävling utan vind. Då bordade jag Robban (Faster) på sista benet hem.. 🙂
Jag är mer orolig för Roger, han är helt vild den gubben!