Forumsvar skapade

Sida 137 av 420
  • jester

jester

Medlem
    9 mars, 2009 vid 17:16 som svar på: AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Hur är det med ISWC/SVF-tävlingen. Är det separat anmälan till den? Jag är mest intresserad av GPS-bitarna…

• jester

jester

Medlem
    9 mars, 2009 vid 13:53 som svar på: RS:Racing evoII

Han skrev väl tom att det fanns risk att bryta latta om man var oförsiktig på land?? 😀

• jester

jester

Medlem
    8 mars, 2009 vid 20:34 som svar på: Ny ranking på GP3S – 1x10s… ?

Är ju inte speciellt förvånansvärt.. Vi får väl se vad som blir standard. Nåt som kräver simpel utrustning, eller nåt som kräver dyr utrustning osv.

• jester

jester

Medlem
    6 mars, 2009 vid 15:27 som svar på: "Heliumsegel" – fluga eller genombrott

Många stora segel runt 9.0 är klumpiga men också designade för formula och kanske inte riktigt rätt att ha på freeride/slalom plankor.

Nej, på senare år är mer eller mindre alla 9.0 designade som lättvinds slalom-segel. 10.0 däremot är formula-gängets hårdvinds-segel..

• jester

jester

Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:47 som svar på: Bommar

Och ändå får du kraftiga tailwalks… 😀 (avataren, alltså.. :))

• jester

jester

Medlem
    4 mars, 2009 vid 10:27 som svar på: Bommar

Mjo, men samtidigt brukar jag hänga upp större trasor i mina bommar än dom flesta…

• jester

jester

Medlem
    4 mars, 2009 vid 06:13 som svar på: Bommar
    mackee;533260 wrote:
    riktigt go bom, men dom håller tyvär inte när det blir lite tryck i bitarna. Jag har smällt av två st det senaste året.:mad2:
    mackee

Och jag har kört med min i 3 säsonger utan problem… Nu kraschar jag inte så ofta heller, iofs (fegar gärna lite..)

• jester

jester

Medlem
    2 mars, 2009 vid 21:33 som svar på: SM vid TT flyttat till Öland

I början av maj borde väl innebära tävlingen dit holländarna är inbjudna? The Cup.. Eller? Vad säger Gustav o pöjkarna?

• jester

jester

Medlem
    1 mars, 2009 vid 19:28 som svar på: Bommar

Spelar ingen roll vad du köper, bara det är en monocoque-bom… Och kol, såklart…

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 12:33 som svar på: Maui-rapport

Jag är lyckligt ovetande.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 12:18 som svar på: Maui-rapport

-b +k?

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 12:14 som svar på: AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Haha, kanske lite OT.. 😀

Tur att Daniel har stor buss… 😛

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 09:24 som svar på: Kona windsurfing i Sverige ny sida på nätet
    Mattias J;532739 wrote:
    Då sätter vi dig och Roger i samma heat, så kan du sänka honom :laugh: Har du Guitar Hero till din X-box? Vore det inte en ganska uppenbar ”istället för karaoke” att köra GH mästerskap?? Efter fyra Heineken spelar jag i alla fall lika bra som Slash 😉

Japp! Får packa med mig ett par guror oxå… När vi var i Holland senast, så vannvi öhl-tävlingen iaf:

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 08:40 som svar på: AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

”The Ryder cup of speedsurfing”…. Apkul!

• jester

jester

Medlem
    27 februari, 2009 vid 07:22 som svar på: Kona windsurfing i Sverige ny sida på nätet

Öppna upp era sinnen lite, hur kul skulle det inte vara att se MvM bli uppäten av Jester på första kryssen

Haha! Vi körde F2 Discoverys på nån speedtävling utan vind. Då bordade jag Robban (Faster) på sista benet hem.. 🙂
    Jag är mer orolig för Roger, han är helt vild den gubben!

Sida 137 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA