Forumsvar skapade

Sida 142 av 420
  • jester

jester

Medlem
    9 februari, 2009 vid 14:25 som svar på: mast till north Warp

North kör ju med SDS, mao en mast som smalnar av ganska snabbt. Nästan som ett mellanting mellan SDM och RDM.

Challenger kör oxå SDS, och är tillverkade i samma fabrik har jag för mig. Dom ser väldigt lika ut iaf. Sen om böjkurva osv stämmer överrens, det vet jag inte. Men känslan är iaf liknande (körde North innan Challenger)

• jester

jester

Medlem
    9 februari, 2009 vid 12:47 som svar på: Vad ska ni segla på 2009?

Ni är inte riktigt kloka där nere i Skaune.. :D:D:D

• jester

jester

Medlem
    6 februari, 2009 vid 22:01 som svar på: The Brace

Haha.. OT är ju snarare en regel än ett undantag på det här forumet..

Jag är duktig på att skota hem, men har problem med att orka skota hem 5 ggr… 😀

• jester

jester

Medlem
    6 februari, 2009 vid 15:30 som svar på: The Brace

Ojojoj.. Värmer att höra!

För att skapa smaylies på ett enkelt sätt, så gå in på Kontrollpanelen/Redigera alterntiv och välj ”utökad redigering” under avsnittet som heter ”Redigeringsgränssnitt”.

Eller klicka på följande länk: http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions

• jester

jester

Medlem
    6 februari, 2009 vid 10:39 som svar på: Vilket GPS-program är bäst??

No problemo!

• jester

jester

Medlem
    6 februari, 2009 vid 09:05 som svar på: Vad har hänt sedan 2002?

Gillar du farten, så är dagens fullcambrade segel, och tillhörande slalombrädor otroligt mycket lättare att köra än din gamla Bic. Jag skulle rekommendera en Slalombräda med en bredd 67-73 (105 -120l) cm ungefär, och 6.5 samt 7.5-8.0.

Och naturligtvis bör du ju skaffa en GPS och börja logga in dina sessions på Gps-speedsurfing.com

Hoppa gärna in på Slalom/Speed-forumet o mys lite med oss slalom/speed-gubbar. (ont om tjejer där inne, tyvärr)

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 20:16 som svar på: The Brace

Glömde lägga till smaylies lite här o var. Använd er fantasi, för jag orkar inte ändra… 🙂

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 20:15 som svar på: The Brace

Var med alla tävlingar 06. Slutade trea totalt i cupen det året… Lyckades trycka ner 125 liter Hypersonic i botten där det var 1.5 meter djup i en krasch.. Och då var det långsidan som gick i botten…

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 20:13 som svar på: Död GT-11 – vad göra?

Som flera sagt tidigare så funkar silica-påsar (som man får när man köper elektronik, ganska ofta) i Aquapacen, och alltid ta ut GPSen ur densamma efter varje tur.

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 20:10 som svar på: Vilket GPS-program är bäst??

Ja, det är bara att tanka ner nya versioner när dom dyker upp!

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 12:09 som svar på: Speed N:a Öland/Swe-Ned

Ok, låter bra!

• jester

jester

Medlem
    5 februari, 2009 vid 07:54 som svar på: Speed N:a Öland/Swe-Ned

Är det så stenigt som det ser ut på sjökortet? Kan bli dyrt..

• jester

jester

Medlem
    3 februari, 2009 vid 21:27 som svar på: Deboichet

Enbart köra 5.8 i år igen, Tobhed?

• jester

jester

Medlem
    3 februari, 2009 vid 19:52 som svar på: Vad ska ni segla på 2009?

Om jag inte får sålt mina Exocet så blir det just dom och Challenger, såklart. Bara lite nya storlekar

• jester

jester

Medlem
    3 februari, 2009 vid 19:51 som svar på: Död GT-11 – vad göra?

Oh.. Och gott att den gick igång igen. Jag kommer köra med bägge mina GPSer i sommar. Gott o ha GT11 som backup om något händer med GT31:an. Ekonomin klarar inte två GT31:or för tillfället.

Sida 142 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA