jester
Forumsvar skapade
-
North kör ju med SDS, mao en mast som smalnar av ganska snabbt. Nästan som ett mellanting mellan SDM och RDM.
Challenger kör oxå SDS, och är tillverkade i samma fabrik har jag för mig. Dom ser väldigt lika ut iaf. Sen om böjkurva osv stämmer överrens, det vet jag inte. Men känslan är iaf liknande (körde North innan Challenger)
-
Ni är inte riktigt kloka där nere i Skaune.. :D:D:D
-
Ojojoj.. Värmer att höra!
För att skapa smaylies på ett enkelt sätt, så gå in på Kontrollpanelen/Redigera alterntiv och välj ”utökad redigering” under avsnittet som heter ”Redigeringsgränssnitt”.
Eller klicka på följande länk: http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions
-
Gillar du farten, så är dagens fullcambrade segel, och tillhörande slalombrädor otroligt mycket lättare att köra än din gamla Bic. Jag skulle rekommendera en Slalombräda med en bredd 67-73 (105 -120l) cm ungefär, och 6.5 samt 7.5-8.0.
Och naturligtvis bör du ju skaffa en GPS och börja logga in dina sessions på Gps-speedsurfing.com
Hoppa gärna in på Slalom/Speed-forumet o mys lite med oss slalom/speed-gubbar. (ont om tjejer där inne, tyvärr)
-
Som flera sagt tidigare så funkar silica-påsar (som man får när man köper elektronik, ganska ofta) i Aquapacen, och alltid ta ut GPSen ur densamma efter varje tur.
-
Ja, det är bara att tanka ner nya versioner när dom dyker upp!
-
Är det så stenigt som det ser ut på sjökortet? Kan bli dyrt..
-
Om jag inte får sålt mina Exocet så blir det just dom och Challenger, såklart. Bara lite nya storlekar
-
Oh.. Och gott att den gick igång igen. Jag kommer köra med bägge mina GPSer i sommar. Gott o ha GT11 som backup om något händer med GT31:an. Ekonomin klarar inte två GT31:or för tillfället.