jester
Forumsvar skapade
-
blev 1405:- inkl hållaren o frakt för mig. Tull slipper man ju!!
-
NLC: Om det kan ha kommit in fukt, så kan du lägga enheten ovanför ett varmt element nåt dygn oxå. men inte direkt på naturligtvis…
Mattias: http://www.storagedepot.co.uk/Handheld-GPS/sc893/p74.aspx
Vet dock itne hur det är med garantier osv jämfört med att handla här hemma. Man får iaf en uk-kontakt för laddning. Men jag har aldrig använt den jag fick med min GT11; har laddat via datorn eller bilens cigguttag (medföljer en sådan) -
Trist när sånt här händer. Hoppas det löser sig! Eftersom GT31 har SIRF Star III lär du inte tappa kontakten med sateliterna så fort du kör igenom en skogsdunge heller… Lyckades få kontakt med en sputnik när jag var inne på båtmässa förra veckan…
-
Låter ju som om det har blivit nåt problem med batteriet. Om du ändå räknar den som förlorad, så kan du ju försöka öppna den, och se om det är kontaktproblem? Eller har du garanti kvar? Prova även att ta ur SD-kortet. Att starta den med USB-kabeln kan ju oxå provas.
Beställde en GT31 från england förra veckan. Var hemma på ett par dar. 1400:- med ett cykelfäste som jag beställde extra.
-
Haha!! Dagens bästa inlägg, GW! Härligt!
-
OT = Off Topic. En högst vanlig företelse på SurfZone… 😀
-
Detta är alltså en blogg om speedsurfing, inte knuten till något märke. Är Erik Loots som är bakom den.
-
Du kan hoppa upp o sätta dig på att vi får vinter i ett par månader nu. Var ute och gick en sväng idag. Det var kallt.. *brrr*
-
jester
Medlem31 januari, 2009 vid 09:17 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Bra demo, faktiskt. Men han måset haft GPSen inställd på km/h, eller? För inte faen körde han 49.5 knop på 10s där.. 🙂
-
jester
Medlem30 januari, 2009 vid 23:28 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Testade detta med bilen på väg in till jobb i morse. Funkade riktigt bra. Frågan är bara om man hör signalen om man har GPSen på axeln. Är ju framtaget för att hjälpa dom som kör med sina GPSer i hjälmen…
-
Ojoj.. länkat till teamswespeed.se var det oxå.. 🙂 Hoppas att dom fattar att mycket är humor på den siten.. 🙂
Dock verkar dom tro att tävlingen går på Haga?
-
Japp, tuffa tider = färre som köper kartongnytt. Tror nog att beg-priserna kommer öka inom kort.