Forumsvar skapade

Sida 141 av 420
  • jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 16:31 som svar på: Fotviken

ONtopic: Foteviken är full med sten, åk inte dit!

Hmmm… Tror vi på honom?

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 15:34 som svar på: Dags för ett

Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:25 som svar på: Dags för ett

Ja, Exocet sux! Nån som vill köpa skiten?

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:14 som svar på: Dags för ett

Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!

Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:11 som svar på: Stealth 09

Säger han som skaffat orangea segel… tror dom valt den färgen så att man inte råkar köra igenom dom när man blåser förbi.

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 12:20 som svar på: Fotviken

Jag förväntade mig att någon satt o höll plejset hemligt (Kapten K), eller att det skulle vara problem med fåglar…

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 10:23 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Har uppdaterat guiden med BooMans tips

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 10:17 som svar på: Fotviken

Haha!!! Jag förväntade mig två olika svar när jag såg den här tråden. Fick bägge… 😀

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 09:15 som svar på: Jämförelse Super-X klassen

Körde JP SuperX för ett par år sedan. Mycket trevlig bräda, som var riktigt snabb. Körde den med fullcambrat, och skulle gissa att den kräver segel med lite cambers i.

• jester

jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 09:05 som svar på: Vad ska ni segla på 2009?

Dom brukar hu köra bakom en hög pir i Frankrike med gott resultat. Port nånting nånting…

• jester

jester

Medlem
    12 februari, 2009 vid 10:58 som svar på: Stealth 09

Är det bara jag som tycker det är märkligt att Stealth är rött, och Redline blått??

• jester

jester

Medlem
    12 februari, 2009 vid 10:57 som svar på: Stealth 09
    getwet;530020 wrote:
    Har faktiskt funderat på en masonitskiva istället för duk, borde gå att få till en bra buk på rätt ställe men vet ifan hur det blir med tvisten.

Krävs nog lite kraft o rotera det seglet, va?

• jester

jester

Medlem
    10 februari, 2009 vid 07:40 som svar på: Fena för Falcon 145?

Jag tycker överlag att tillverkare rekommenderar lite för stora fenor, men å andra sidan så är jag mer intresserad av att åka fort än att höjda perfekt. Är ju alltid en kompromiss mellan dessa två.

• jester

jester

Medlem
    9 februari, 2009 vid 21:57 som svar på: Stealth 09

Mattias: Jag bara jämförde med tidigare modeller.. Självklart är våra Challenger snyggare… 🙂

• jester

jester

Medlem
    9 februari, 2009 vid 17:28 som svar på: Stealth 09

Akta tvättlinan, Micke!

Snyggare färger på 09 Stealth iaf.. 😀

Sida 141 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA