jester
Forumsvar skapade
-
Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.
-
Ja, Exocet sux! Nån som vill köpa skiten?
-
Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!
Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀
-
Säger han som skaffat orangea segel… tror dom valt den färgen så att man inte råkar köra igenom dom när man blåser förbi.
-
jester
Medlem13 februari, 2009 vid 10:23 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Har uppdaterat guiden med BooMans tips
-
Körde JP SuperX för ett par år sedan. Mycket trevlig bräda, som var riktigt snabb. Körde den med fullcambrat, och skulle gissa att den kräver segel med lite cambers i.
-
Dom brukar hu köra bakom en hög pir i Frankrike med gott resultat. Port nånting nånting…
-
Är det bara jag som tycker det är märkligt att Stealth är rött, och Redline blått??
-
getwet;530020 wrote:Har faktiskt funderat på en masonitskiva istället för duk, borde gå att få till en bra buk på rätt ställe men vet ifan hur det blir med tvisten.
Krävs nog lite kraft o rotera det seglet, va?
-
Jag tycker överlag att tillverkare rekommenderar lite för stora fenor, men å andra sidan så är jag mer intresserad av att åka fort än att höjda perfekt. Är ju alltid en kompromiss mellan dessa två.
-
Mattias: Jag bara jämförde med tidigare modeller.. Självklart är våra Challenger snyggare… 🙂
-
Akta tvättlinan, Micke!
Snyggare färger på 09 Stealth iaf.. 😀