jester
Forumsvar skapade
-
Det är därför det finns en RTK. Alla Pbn kontrolleras.
-
jester
Medlem3 november, 2008 vid 12:23 som svar på: Nån svensk som ska till ISWC Production Worlds på Irland?Daniel och Markus är anmälda, men jag tror inte att någon av dom kommer åka.
-
DaKine Contour är värda sin vikt i guld. Iofs så är dom ganska lätta, men grymt sköna. Har dom på alla mina brädor.
Surfbutiken saluför: http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=22
Finns både 2+1 och 2+2. -
Vekt slusken… Vekt… Har du tappat stinget?
-
nu blev jag lite besviken… Förväntade mig mothugg mot att jag tyckte det var tufft med siffror i seglet…
-
Tävlar du på svenska vatten räcker det ju med siffrorna, men skall du tävla internationellt så är det SWE före siffrorna som gäller. Skall du köra speed-touren, så har dom ett eget nummersystem.
Jag tävlar ju knappt, utan har siffror i seglet bara för att det är tufft.. (eller ja, bra att ha om jag kör tävling, vilket jag vill ha möjlighet att göra)
-
Blev SWE 491 på 8.4:an.. Men pga platsbrist och att jag itne orkade tillverka W och E (gör mina siffror själv), så blev det S 491 på resterande segel.. 😀
-
Jao, dom har ju snarare flyttat ut stropparna på slalom o speed-brädor. Man vill ju gärna inte tappa ur foten ur stroppen i över 35 knop…
-
Kolla med lbj här på konfen. Dock är inte markägaren toknöjd med oss surfare för tillfället..
Idén är ju dock lysande, såklart!
-
Har du en sån till? Har samma problem, juh
-
Håller med! Svarta brädor = snygga brädor! Verka gå bra gör dom oxå. Beror nog helt på färgen.. 🙂
-
Gah!! Ser ju helt underbart ut! Jävla svenska höstmörker/rusk
-
Carrera;512383 wrote:Du får sköra KONA i stället, kör in den på längden 😉 borde funka…
Nej nej, en kona är inte skör…