jester
Forumsvar skapade
-
50 000:-
Är en nolla för lite… Minst..
-
Spelar ingen roll.. Man kan inte ta en snubbe med shorts utanför dräkten på allvar. Så enkelt är det..
-
Spelar ingen roll. Är ett löjligt freerejs ändå.
-
Cribb är ju en segelsnurrare.. Körde ju bara ett löjligt freerejs-segel dessutom..
-
Nu var väl inte tanken att åka dit för att sätta rekord, utan snarare en kul tripp, träffa roligt folk o lära sig en massa.
-
Ser ju ut o vara närmare 45 grader, eller? Väl värd o testa iaf..
-
Resan kommer inte att krocka med några av SVFs speed-tävlingar.
-
Har bara kört Krik på NV, och det var ju bra, men inte superbra. Holland är bättre..
-
Är samma med min 6.6, skall fungera både med 430 o 460. Jag gillar lätt känslan med 460 bättre (såklart)
-
annasofia;510705 wrote:Eller så kanske vi ska göra tvärtom, dvs killarna lägger upp sina bilder o meriter, sen får tjejerna välja utifrån sina förutsättningar:wink:
Ingen bra idé.. :p
-
Njae… Kruse körde ju med rak fena senast.. Bitvis är det dock massor med gräs..
-
Hur ser tävlingskalendern ut för 09? Är väl Öland och Skåne i maj, så en tripp till holland i Juni kanske är bra?
-
Lysande idé! Och upplägget med nån sorts speed clinic gör ju att det kanske inte är ett måste o köra på prognos. Är man där mer än ett par dar (långhelg, eller tom en vecka?) så borde vi få vind nån dag..
Det är viktigt att framhäva att detta alltså inte är enbart för ”speedproffs”, utan ett roligt evenemang oavsett kunskapsnivå.
-
Efterföljaren till Warp Speed heter numera Warp Slalom 50. Mao ingen renodlad speedbräda officiellt. Går rykten om speedplankor oxå, men mer än så vet jag inte.