jester
Forumsvar skapade
-
Fick ju permiärkört min Warp SL 71 (118l) för ett tag sen, och jag måste säga att den bräda var magiskt bra. Iofs lite lätt överriggat 7.6, men inte var det omöjligt att köra över 31 knop inte.. 🙂
Nu fick jag bara en average på strax över 30, och toppar runt 32, men var inte direkt i toppform den dagen.. -
Inte om du sedan får fäste i vattnet sedan.. Känns iaf ruggigt läskigt, skulle jag gissa..
-
Huhh… spinout där är nog inget kul (där heller)
-
jester
Medlem13 november, 2008 vid 08:19 som svar på: Tips för dig som vill ha en bra arbetsplats nära havet.Dessutom så är det lite varmare i vattnet precis utanför Ringhals. Vid rätt vindvinkel kan man dessutom få sköna hoppvågor där..
-
Och nu väntar vi med spänning på resultaten för 08 och ostcupen..
-
Snyggt, Anders! Gillar att delresultaten ligger på samma sida.
-
Och då räknar jag med bättre respons än i höstas..
-
Var kul o komma ut på vattnet igen. Extra skönt o tvåla dit MGS, som har blivit lite kaxig på senare tid.. 🙂
Vred upp till S efter ett tag, och då blev det rejält choppigt. Men samtidigt ökade vinden lite oxå…
-
Jag är mest förvånad över att du inte hade koll på det, Tobhed.. 🙂
-
Ryktet gör gällande att Lbj:s största rival kittat upp sig med snabb lill-slalom… Hårdträning för dig nu, Lasse!
-
jester
Medlem5 november, 2008 vid 16:55 som svar på: Ny fena choko fireblade eller select sl7 eller …?Har seglat Fireblade i år, och gillar den fenan skarpt. Bra bett när man väl fått upp farten, men innan dess kan den upplevas som lite ”sladdrig”. Iofs så har jag då kört en 36:a till en 67 bred slalombräda och ett 7.6-segel. Snabb är den iaf!
Har tyvärr inte testkört SL7, men gamla Viper Slam funkade fint, även om den visslade nåt hysteriskt när det började gå fort..
-
Det e bara o handla, Kris! Har själv speedat lite med en Freestyle Wave 91:a. Funkade riktigt hyfsat.