jester
Forumsvar skapade
-
Hmmm.. Eliten är ju i Klagshamn den helgen??
-
Bra jobbat av svenskarna!
Benke: 15
Marcus R: 21
Markus E: 25
Erik L: 26
Daniel: 30 -
26.08.08 14:27:54
Bjorn Dunkerbeck (SUI, T1/Proof, North) is the european champion 2008 !
The womens 2008 champion is undefeated Valerie Ghibaudo (FRA, Loft Sails). Find the final results in a few minutes in the events -> results section. At 15:00 will be the price giving here on the beach, and the closing ceremony with two concerts afterwards in the amphitheatre of Pigadia. -
Nackdelen är ju att du inte kan använda joysticken alls med denna lösning. Jag använder en lite kudde som jag tejpat fast på ena sidan om joysticken. Då trycks det inte på knappen av misstag, och man kan med lite vilja fortfarande använda joysticken. Ser dock inte lika snyggt ut… 🙂
-
Och Hr Larsson gick upp till guld igen som tvåa. Gött! Hoppas det blir ett guld rejs oxå, så kan dom svenska få till ett gäng topp 20 placeringar till!
-
jester
Medlem26 augusti, 2008 vid 09:15 som svar på: Platt vatten (pröva hemma i badkaret, inte till havs)Hmm.. Läge o tejpa fast en flaska med matolja i fören på brädan… 😀
Filmen var faktiskt riktigt cool, nästan läskigt o se vågorna bara försvinna sådär. En fråga är väl hur bräda och fena påverkas av oljan. Men iofs ligger där nog bara ett tunt lager precis vid vattenytan, så oljans högre densitet påverkar väl kanske inte så mycket negativt.
Antagligen finns där väl nån regel som förbjuder att smörja vattnet med olja vid rekordförsök o dyl. -
Ge gärna live-killen en smäll på fingrarna… Liiiite mer info hade varit trevligt!
-
jester
Medlem24 augusti, 2008 vid 21:25 som svar på: F2 Speed Challenge i Klagshamn den 13-14 september 2008Klistrad
-
Resultaten för idag äntligen uppe. Bra dag för svenskarna:
Daniel: 9
Marcus R: 13
Markus E: 16
Magnus B: 18
Erik L: 21Hoppas det blir mer heat så dom kan discarda ett eller ett par heat till. Vi får väl även hoppas att vinden inte blir tokhård, då dom svenska verkar briljera i lite mindre vind.
Och andersbq: Finns säkert någon klinik som kan bota din köpmani… 🙂
-
mmm… fick ju traska ett par km från tjolöholm i somras. vindarna var tveksamma, men var nyfiken o testa min 7.6 på min 62:a. naturligtvis fick ajg tillräckligt vind för att ta mig bort, samt nån repa därborta. sen doh vinden.. bara o traska hem.. men vädret var gött, vattnet varmt och jag hade semester.. härlig dag, trots allt