jester
Forumsvar skapade
-
Det är nya forumet som spökar. Gissningsvis är det 32 km/h som är det korrekta värdet…
-
Den placeringen känns mera rätt. Google Earth verkar inte ha korrekt skala…
-
Vi får fixa en båt full med vägpinnar o ta en rejäl tur (med båt) när vattenståndet ligger på -30 eller mer cm. Denna syns garanterat då…
-
Linjen nu kompletterad med en mindre och en större bräda…
Warp SL 50:
VOLUME 68 litres
LENGTH 235 cm
WIDTH 50 cm
(30 CM FROM TAIL) 32.4 cm
WIDTH
(30 CM FROM NOSE) 36.6 cm
WEIGHT (+/-6%) 4.8
FIN BOX Without Fin / Tuttle Box
SAIL SIZE 4.0 – 6.6 m2Warp SL 78
VOLUME 129 litres
LENGTH 247 cm
WIDTH 78 cm
WIDTH
(30 CM FROM TAIL) 50 cm
WIDTH
(30 CM FROM NOSE) 58 cm
WEIGHT (+/-6%) 6.9
FIN BOX Without Fin / Deep Tuttle Box
SAIL SIZE 6.7 – 9.8 m2Senaste nytt är att mina brädor skeppas från grodätar-landet den 5/9…
-
Vet itne hur exakt det blir i Google Earth, men det känns som jag var närmare Tjolöholm än vad bilden visar.
-
Nä, det var fenan (som naturligtvis var ny för dagen) som tog i. Men stenen (som är stooor) låg bara 15-20 cm under vattenytan. Det small till, och så låg man o badade. Brädan hade då knycklats ihop precis framför bakstropparna. Märkligt nog var botten fortfarande hel. Så går kanske att laga. Men jag får nya brädor snart ändå… 😀
-
Jahopp… En ny sten hittad, och en bräda mindre.. *suck*
Men var hygglig 7.6-segling iaf. Om än j-vligt byigt…
-
Ett ställe i Nyköping med bitvis goa förhållanden för speed.
-
Har du skrivit något?
-
Bjornen: åk utomlands… Det verkar vara rätta medicinen… Har själv sjunkit som en sten i resultatlistan… *suck*
Funderar på att ändra så att vi köra 500m som viktigaste rankingen istället.. 😀 (och bara för att vara övertydlig: ja, det var ett skämt)
-
Janne: Lbj har nu förbättrat sina PBn igen.. Bara o börja träna…
-
men vilken är den senaste modellen för GPS-speedsurfing som ni rekomenderar?
Svaret är enkelt: GT31.. 🙂
-
Det är lbj som fotat. Tror att vi postat den bilden här. Är från Fuerte
-
Dom har uppdaterat PDFen men inte resultatsidan: http://www.speedworldcup.com/images/stories/documents/results/WSKarpathos2008Overall.pdf
Klåpare… 😀
Synd att flera av svenskarna missade första heatet. Hade dom kunnat köra det, så hade dom klättrat en del. Speciellt som dom delade upp det på två…