Forumsvar skapade

Sida 189 av 420
  • jester

jester

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:00 som svar på: Swespeed west-cup, måndag?

Måste berömma dom hjä’ltar som beveka vinden o vattnet igår. Satt o väntade på 5.8 vind (Behöver byta en hylsa på min 460-mast), och helt plötsligt small det till. 20-21 m/s i byarna och vattenståndet höjdes 30 cm på bara ett par minuter. Stannade på land… 😀

• jester

jester

Medlem
    24 juni, 2008 vid 08:58 som svar på: Swespeed west-cup, måndag?

Tobhed: skicka filen till mig, så kan jag skicka tillbaka en dump med resultat.

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 20:39 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Nej, ingen Knarr. Följande är saxat från inbjudan;

Tanken är att sprida intresse bland alla vindsurfare, inte bara för etablerade speedare.

Då ryker Knarren tokfort ur diskussionen… Och Daniel har ju nu satt 2 av dom 3 bästa average som någonsin körts i Sverige den senaste veckan… På TT…

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 18:17 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Kul, Mac! Vi syns i morron!

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 14:53 som svar på: Swespeed west-cup, måndag?

Skulle precis utlysa ett rejs i morron! Så ja, vi kör i morron. Själv dyker jag nog upp efter lunch nån gång, då bästa vinden ser ut att komma under eftermiddagen.

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 14:51 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Vi kör ett nytt rejs i TT i morron.

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 14:50 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan
    MacTS;476625 wrote:
    Sitter och velar om jag ska bränna ner till imorgon. Verkar som om windguru har dragit ner proggen lite? Ser dock fortf bra ut må-kväll och tidigt tis morgon.
    Ska man åka ner eller inte?????

Det ser riktigt bra ut: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 13:41 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Gött att det löste sig!

• jester

jester

Medlem
    22 juni, 2008 vid 09:37 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

SPEEDAN: Skicka filen, så kan jag skicka en skärmdump på resultatet. På så sätt kan du lägga upp sessionen manuellt om Manfred inte hinner skicka licensnyckel.

• jester

jester

Medlem
    21 juni, 2008 vid 21:38 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Vi hade VSV som vred över till V. SV funkar bra, men Väst är bättre. Rak S är nog sämst..

LBj: Det är snabbaste tid på 500m vi körde på idag, va? 😀

• jester

jester

Medlem
    21 juni, 2008 vid 15:09 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Blåser det så är jag på plats!

Gick bra på TT idag, lyckades tom sätta ett par PBn.. Bra med vind, hyfsat vatten o en massa glada speedare. En hel del sol skadade ju inte heller…

• jester

jester

Medlem
    20 juni, 2008 vid 18:32 som svar på: SweSpeed West Cup – Midsommardan

Tja, Daniel fixade en average på 37.5 sist det blåste västligt… Blir byigt oavsett vindriktning i TT, tyvärr-..

6.8 kan fungera, DMI spår ju 11-14

• jester

jester

Medlem
    20 juni, 2008 vid 15:38 som svar på: Inbjudan till Haga Park 24-25 maj

Finns två klasser. En för folk med rejs-prylar o en för folk utan.

• jester

jester

Medlem
    19 juni, 2008 vid 21:36 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Det absolut lättaste är att köra senaste GPSResults, ladda din fil och välja File/Google Earth (TM) overlay…

Annars får du spara om filen till ett textbaserat format, tex gpx-formatet.

• jester

jester

Medlem
    18 juni, 2008 vid 21:19 som svar på: Trimhjälp?

Oj! Det var inte lite du flyttat bak stropparna! Ser ut som om foten kommit lite längre ut på kanten oxå.. Inga problem med skador som plattjärnet kan orsaka?

Sida 189 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA