jester
Forumsvar skapade
-
pure wrote:Om alla Segel,båt förbund, klubbar och dylikt slog ihop lite pengar så borde dom väl kunna skapa en riktigt bra sajt. Det är ju rätt många sporter och fritidsaktiviteter som är beroende på vind och väder. Kanske tillsammans med lite sponsorer.. typ http://www.batvadret.se eller nått…
Det du pratar om kallas skatt… -
The_Novice wrote:Jester wrote:Finns ju en uppsjö med vanliga freeride-selar. Dom bör fungera bra.
Haha, ja det kan man ju tycka…
Helt fel forum för detta inser jag nu…
Var inte meningen o dissa dig så… Dock finns det ett större utbud med freerajd-selar. Mao bara o stampa in i närmaste butik o köpa den som passar. -
Nej, nej, nej! Killen med Warpet är ju tvungen att göra lite hopp för att dom andra inte hänger med, juh!! Var ju ingen överaskning att dom använde det snabbaste seglet till speed-brädan…
-
Pugge wrote:Jester wrote:Hejs!
Min sele börjar få ett par år på nacken nu, och behöver således en ny. Vill ha en med låg till väldigt låg krok, och som sitter som berget när jag spännt fast den. Tycker man får efterdra lite för mycket på min nuvarande. Tips och rekommendationer mottages varmt.
”Dakine XT Seat”
Har testat ett par andra men det går enligt mej inte att jämföra! XT selen sitter som gjuten. Om du får chansen prova gärna en, det gjorde jag och klippte till på en. Robban stavnås testade min och han har beställt en också!http://www.dakine.com/base.cfm
Hur är storlekarna på dom där?Såg att XL skulle passa på 36-40″. Motsvarar detta jeans-storlekar, eller?
-
Ta en promenad o testa dig fram, så du lär dig hur man gör. inte kul o loosa en bra session…
-
TR-1 är ett potent tävlingssegel. Då seglet dessutom är ganska stort, så krävs en bra mast. Minst 75% kol, och det är nästan ett måste att köpa den mast som tillverkaren rekommenderar. Annars blir det som att sätta en trabant-motor i en Ferrari… Tyvärr, men så är det…
-
Första gången had jag inte sparat mitt track i GPS:en och då kom inget ner
Vad menar du med det egentligen? Man skall ju definitivt INTE spara ner ”tracken” i GPSen. saxat från speedmanualen:
GPS’ens sparfunktion ”sorterar bort” väsentlig information… Ladda spåren direkt till din dator
.
Kan det vara detta som gjort att du fått problem enligt punkt 2??
-
Ser grymt fina ut!!!
Dessutom kul att se RS6, Warp o Stealth sida vid sida i filmen…