Forumsvar skapade

Sida 351 av 420
  • jester

Medlem
    8 april, 2006 vid 15:53 som svar på: Glada nybörjare.

Kul att du är nöjd med prylarna! Inte för att jag är formula-expert, men nog såg det ut som du kunde höja bommen ett par centimeter? Det svåra med formula är ju att köra halv-vind, grejerna är byggda för att höjda eller slöra…

• jester

Medlem
    8 april, 2006 vid 08:52 som svar på: Autologin fucked up sen krashen!

Funkar fint för mig… 😉

• jester

Medlem
    8 april, 2006 vid 08:44 som svar på: Sandy Point idag!!!

Svårt/jobbigt att höjda med speedprylar. Har själv fått traska upp ibland…

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 19:46 som svar på: Stälje – GBG

Deja vu…

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 19:42 som svar på: Nu kan du köpa din Speedtshirt!

Lasse! Tror du kommer förtjäna en marinblå tröja i år!

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 15:49 som svar på: Cheva Trans Sport vs Chrysler Grand Voyager

Mmmm… Låter inte dumt.. Iofs har jag gratis boende 15km söder om TT… 😉

Ett problem är väl att jag mest kör Partille<->Gbg, vilket aldrig är bra för förbrukningen…

Är helt klart sugen på att byta upp mig till större bil.. Vi får väl se vad som händer (o fötter)

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 14:51 som svar på: Beställning av nybörjargrejer!

Vilken storlek kommer din far att skaffa på seglet? Vore ju bra om ni kunde ”samarbeta” även där.

Tycker fortfarande att 7.0 räcker gott o väl för din låga vikt. Men om Farsgubben skall köpa 6.5 är det nog smartare att skaffa 7.5

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 11:49 som svar på: Sandy Point idag!!!

Fi faen! 45knop Average… Världsklass!!

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 08:42 som svar på: Jericoacoara – härmed struket från listan

Staffan, det där var ju elakt…. innebär ju att även Fiskebäck är struket från min lista över spots att besöka i framtiden!

Ingen större förlust…

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:55 som svar på: Surf i reklam

Men det gör man med stjärtlapp???

Slötittade lite på Eurosport häromdan, och Betandwin har en reklamsnutt där ett antal stora idrotts-sjtärnor är samlade. Robby Naish är en av dom.

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:53 som svar på: Isläget Torkelstorp?

Jodå, visst går det att få ”släpp” i TT.. Vi är flera stycken som kört över 35 knop där…

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:17 som svar på: Cheva Trans Sport vs Chrysler Grand Voyager

Vi får väl se hur det blir… Kanske osmart o köpa en större bil när bensinpriserna bara går uppåt…

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:06 som svar på: Beställning av nybörjargrejer!

144 liter bör räcka eftersom du är såpass lätt, och 7.0 tycker jag oxå är lagom, just beroende på din vikt. Tycker det där paketet verkar riktigt bra!

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:02 som svar på: Surf i reklam
    Ola_P wrote:
    Stjärtlapp åker man faktiskt utför med, så stjärtlapp är mer berättigat än längdlagg.
    Stjärtlapp i nästa OS! 😀

Man tränar väldigt mycket i utförsbackar även på längdlagg. Problemet är att man inte brukar använda liften upp…

Vet att Erik Östlund körde Skutskjutet (eller vad det nu heter) i Åre med längdlagg förr i världden..

• jester

Medlem
    6 april, 2006 vid 14:12 som svar på: Sandy Point idag!!!

Mjo, men dom hade väl sett 45+ på hans display…

Sida 351 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA