jester
Forumsvar skapade
-
Kul att du är nöjd med prylarna! Inte för att jag är formula-expert, men nog såg det ut som du kunde höja bommen ett par centimeter? Det svåra med formula är ju att köra halv-vind, grejerna är byggda för att höjda eller slöra…
-
Funkar fint för mig… 😉
-
Svårt/jobbigt att höjda med speedprylar. Har själv fått traska upp ibland…
-
Lasse! Tror du kommer förtjäna en marinblå tröja i år!
-
Mmmm… Låter inte dumt.. Iofs har jag gratis boende 15km söder om TT… 😉
Ett problem är väl att jag mest kör Partille<->Gbg, vilket aldrig är bra för förbrukningen…
Är helt klart sugen på att byta upp mig till större bil.. Vi får väl se vad som händer (o fötter)
-
Vilken storlek kommer din far att skaffa på seglet? Vore ju bra om ni kunde ”samarbeta” även där.
Tycker fortfarande att 7.0 räcker gott o väl för din låga vikt. Men om Farsgubben skall köpa 6.5 är det nog smartare att skaffa 7.5
-
Fi faen! 45knop Average… Världsklass!!
-
Staffan, det där var ju elakt…. innebär ju att även Fiskebäck är struket från min lista över spots att besöka i framtiden!
Ingen större förlust…
-
Men det gör man med stjärtlapp???
Slötittade lite på Eurosport häromdan, och Betandwin har en reklamsnutt där ett antal stora idrotts-sjtärnor är samlade. Robby Naish är en av dom.
-
Jodå, visst går det att få ”släpp” i TT.. Vi är flera stycken som kört över 35 knop där…
-
Vi får väl se hur det blir… Kanske osmart o köpa en större bil när bensinpriserna bara går uppåt…
-
144 liter bör räcka eftersom du är såpass lätt, och 7.0 tycker jag oxå är lagom, just beroende på din vikt. Tycker det där paketet verkar riktigt bra!
-
Ola_P wrote:Stjärtlapp åker man faktiskt utför med, så stjärtlapp är mer berättigat än längdlagg.
Stjärtlapp i nästa OS! 😀Man tränar väldigt mycket i utförsbackar även på längdlagg. Problemet är att man inte brukar använda liften upp…
Vet att Erik Östlund körde Skutskjutet (eller vad det nu heter) i Åre med längdlagg förr i världden..
-
Mjo, men dom hade väl sett 45+ på hans display…