johanw
Forumsvar skapade
-
@gh0st 417761 wrote:
Bor du i Malmö lär du inte vara ensam på spottarna ; ) Bara fråga någon, vi hjälper gärna till.
håller me nicke bara o dra ner till spoten e typ alltid folk.. bara slå en signal!
-
fy fan va ful den vita e.. sjukt bra dräkter dock! tur att dom har den svarta färgen kvar me..
-
kiteboarding.se
-
johanw
Medlem25 september, 2007 vid 14:55 som svar på: Offtopic (skateboard), men snacka om sjuk brädkontrol.@sourra 417942 wrote:
När jag var en liten parvel och bodde i Umeå hade jag en trickbok där det var mycket bildserier med Rodney Mullen, utförandes det ena omöjliga tricket efter det andra. Jag spenderade en sommar på att försöka lära mig åtminstone ett av dessa trick. Det slutade alltid med att pung och bräda möttes under otrevliga former. Han är en sjuk man den där Mullen. Efter den sommaren byggde vi en vertramp och lade ned Mullenfasonerna.
de e ju mullen som finns i min länk..
-
johanw
Medlem25 september, 2007 vid 14:41 som svar på: Offtopic (skateboard), men snacka om sjuk brädkontrol.hittade den.. kille han nog sjukast brädkontorll i hela världen.. http://www.youtube.com/watch?v=O5wX37YfyfU
-
johanw
Medlem25 september, 2007 vid 14:33 som svar på: Offtopic (skateboard), men snacka om sjuk brädkontrol.martin vad heter han den sjuka..
-
-
@fraulainen 417388 wrote:
Väldigt artsy. Men vad gör möget i kitekonferensen?
kommer lite fler bilder bara för dig..
-
fifan va fin den ser ut!!
-
-
-
@Eddie 417159 wrote:
Jag har druckit sprit i en månad nu…. planera en fest… är skitkul!
Klart det är fest nästa lördag!jaaaaaa fan va kul eddie!