jonaish
Forumsvar skapade
-
@kasimir 370128 wrote:
Här e en bild på mig.

Frode ska få en aloha eftersom han har samma namn som borgmästaren i Storlien.
De va fan de största rövhålet jag någonsin har skådat…Moohahahaa;)
komigen gubbar, upp med riktiga bilder på ert ansikte!
-
Jag hade blivit nöjd om jag fick en bild på dig! Men en film som visar hur du ser ut va ju klart mkt bättre..heheee 😉
-
Det är det som skiljer människan från grodyngel…sourra, din avatar;)
upp med en bild på dig sourra å kasimir!
-
egentligen är jag en jävla tönt 🙂
-
@kasimir 370084 wrote:
Ååh fy fan! The humanity!
Han fick stanna kvar på smådjursmässan va?
”the man the myth the gislövslocal”
Passa dig mannen, ”djuret” väger 80kg och är 195cm lång!
Du kasimir är ju som en liten mus jämfört med mig…hahahaa;) puss
-
@bresky 369801 wrote:
Det kostar troligen lite mer än så, jag skulle tippa på runt 500. Jag hade inne en kite hos segelmakare i malmö och han tog 250 (har jag för mig) för att bara laga en reva i duken, och han va ändå den billigaste jag hittade när jag satt och ringde runt.
Jag köpte de saker jag behövde för ca 100kr av en segelmakare i Ystad, när jag skulle fixa några revor i duken å så gjorde jag allt själv! Man är ju inte helt handikappad, heheee 😉 Det är grymt lätt att fixa själv, men om bladdern spricker på kiten ska du nog lämna in kiten till en segelmakare!
Samma sätt som segelmakare brukar fixar revor på spinnakern, fixa jag min reva på duken
-
jonaish
Medlem12 mars, 2007 vid 19:59 som svar på: Sam nu är det dags att få röven ur kokset och fixa kitefilm.seKasimir lura mig….hahaa 😉
-
@gogga 369565 wrote:
oj, förlåt.. nu rann det över direkt igen. fan det är inte lätt det här. ber om ursäkt igen
puss hay å sov gött 😉
-
@gogga 369561 wrote:
det kommer det inte göra förrän du slutar besöka detta forum
Men om det är så jobbigt för dig så är det bara att dra…
Ingen tvingar dig att va kvar!
-
@gogga 369557 wrote:
förlåt… kände bara att det tuggat på mig inombords länge nu. så var tvungen att få utlopp.
Okej, känns allt bättre nu då?
-
@gogga 369539 wrote:
HAhahaha, bögjonasich varför i helvete har du en logga för rippehr när du kör cabrinha och freestyle?? Min analys är att du tycker Hugo och Sam är skitcoola och att du skulle slicka rätt mycket gump för att vara med i ”familjen”.. (jag hatar dig om du inte visste det)
Men lilla gogga då……suck, here we gooo agen!
Jag har en logga för ripper för att jag oxå har en ripper…jävla stolpskott!!
Mmm…dom är skitcoola, medans du är som en snorkråka som man vill få bort!
Har jag rymt från din ignoreralista?
-
-
@mjersen 369528 wrote:
haha va det du med cabrinha draken som gömde dig borta vid bryggan?
…och EH freestyle! Jo jag va lite rädd för den där djungel tarzan kitesurfaren som skrek hela tiden…heheheee
JohanW säger på MSN wrote:Det e fan farligt där!Det är därför jag kör där 😉
-
En annan sak som är intressant är varför folk skriker när dom är ute på vattnet å kitesurfar? OCH vad jag såg va han/hon/dom inte påväg att krocka med någon! Det va några som gjorde det i Habo i lördas iaf…
kombinerar ni era två favorit hobbys kanske, eller?