jonaish
Forumsvar skapade
-
@walle 371250 wrote:
Jag gör egna inserts: två m6 (A4)muttrar hopsvetsade med en bricka i botten.
Härmapa! 😉
…men jag tog bara 1mutter!
Fixa faktiskt min bräda idag (legenden Berg’s gamla bräda), orka möga runder med någon fräs!
*Ta en 16mm borr å kör nästan igenom hela brädan.
*Gör som en ”glass” med insertsen å en pinne (glasspinne).
*Kör sen in ”glasspinnen” i det uppborrade hålet å på med polyester/epoxy-spackel!
*Låt spacklet torka i en bastu/pannrum. 15grader är ett måste
*slipa brädan om du orkarha för fan inte en skruv i muttern när du smetar på polyester/epoxy, om den torkar fast i muttern är det kört! ta en vanlig pinne som sitter bra i insertsen…Det är bara för att det är lättare att få bort en pinne i en mutter än att få bort en skruvjävel i en mutter!
å det är skitsamma med microballonger, i med lite kolfiberväv/glasfiberväv (småbitar) bara!
Bilder kommer, om du vill ha!
-
-
NAaooooooo way sucker!
-
-
@pjoter 371130 wrote:
bara 10(+26=36) knop kvar. det är ju rena barnleken……
Vad händer vid 36knop? Man blir juuu nyfiken 😉
-
Yee yee, visst min fantay guzz kasimir! :rolleyes:
Flickvännen till höger? sorry peter, men det blev inge bra bild om inte du kom med!
YA’n ä najs!
-
@kasimir 370084 wrote:
Ååh fy fan! The humanity!
Han fick stanna kvar på smådjursmässan va?
Du gumman!
Jag såg en räjdiii fin påg i YA’n idag 😉
(sid A4)
Känner du honom? ville du se hur han ser ut?….fniss fniss
-
@edorf 370665 wrote:
fan vad najs.. kanske lite överriggat med grill just nu men det kommer att bli najs
Skau du ut idag frodo?
Skau tjöta litta med polaren, vi kanske kommer över å kollar på er! 😉
-
@zo0 370589 wrote:
sämsta jag hört >.< .. sämre än den låten jag skaffa åt dej! italienare låten you know
”Pappa jag vill ha en italienare!”
”Mårten Persson var född i Simrishamn” Jag går i skolan i Simrishamn! hiihii
-
-
@Konstantin 370555 wrote:
nice film! får hoppas du får ihop till någon skön rulle efter helgen också:grin:
Med min musik i filmen fixar sig allt ska du se 😉
Goa bullar gurra!
-
jonaish
Medlem16 mars, 2007 vid 17:32 som svar på: Ozone Demodag, syd. Lördag eller söndag. 17-18/3@skotten 370535 wrote:
goddammit Ionas… I will bring some goddam g10’s for you….
Holllllybannnnan tonish!!! You are soooo najs to me, I really love you dude 😉
g10’s schaishe phantastisch, special price for two or a beerfest..lol (Love-O-Love)
-
jonaish
Medlem16 mars, 2007 vid 13:09 som svar på: Ozone Demodag, syd. Lördag eller söndag. 17-18/3jag ska oxå försöka komma Milkman å Fesen! 😉
Ludde, pjoter M.M.; dra med era fenor om dom är minst 2,0″ (5cm), behöver iaf 2st å 2st 20-25mm skruvar som passar RRD lr Cabrinha!