jonaish
Forumsvar skapade
-
@Knatte 356547 wrote:
På ren svenska, vad innebär detta Jonaish ??:blush:
Att du får fram personens lösen till mailen och ändrar den så att den personen som ”ägde” mailen från början inte kan använda den något mer, du har blivit ”ägare” till mailen, iaf om inte personen gör samma sak som du gjorde mot han oxå och tar tillbaka mailen!
GLHF
-
@sourra 356569 wrote:
Du kanske skulle hålla en internationell stavning på både termerna Hjonaish. På så vis kan du få en rättvis jämförelse.
Testa Windsurfing vs. kitesurfing (6.3:1) och om du tvunget ska ha svenska termer får du köra Vindsurfing vs. Draksurfing och då landar du på 991:1. Jag är förvisso kitesurfare men rätt ska vara rätt. Lova mig att du ämnar slutföra din skolgång.Jag vet inte vart du kommer ifrån, men här i Sverige så skriver/säger vi (lr iaf jag gör det) Vindsurfing och Kitesurfing!
Du kanske har missat att det heter Konfen Vindsurfing och Kitesurfing Konfen oxå?
Jag håller med Bohm i vad han skriver oxå!
…och du tycks ha mkt svårt att skriva Jonaish utan ett H i början, skärpning grabben!
Jag lovar inget!
-
@SamHansson 356489 wrote:
Och ja är så jävla trött på er käringar som inte klarar av att höra sanningen eller inte heller klarar av att säga den….
@SkånePaul 356525 wrote:
BS! Jag säger vad jag vill och tycker, men jag spyr inte som du gör.
Hahahaaa…..Snacka om att ta allt som skrivs så jävla seriöst!!
det va väl inget fel på din film ;)….lr va det det, vilken film va det ?
-
..;)
Har du missat någo amerikansk skit serier på tv’n ??
Lugn här har du en länk med nästan allt skit, så nu kan du ladda med cola å chips framför dator å se på alla tråkiga ”shows, cartoons & anime” serier….
http://www.tv-links.co.uk is the real shit
Helt klart värt en aloha :santa:
Missa du den här tråden lr ?
-
hehe..
jag hade samma problem för snart ett år sen oxå..skit kul va det 😉
Men dom som hade mitt IP-nummer visst inte så mkt, de va mest tomma hot bara..
Haxxa personens mail, det gjorde jag…efter det har jag inte haft de problemet 😉
GLHF Knatte!
-
fan va kåt du va ikväll då, så här många inlägg på en dag har du inte gjort på länge gumman:)
-
Ååå fy fan vilken råtta!
-
@getwet 356501 wrote:
Vad skönt det är att vara windsurfare, och framförallt att vi slipper jonaish här på vårat forum……
Hittade!! Här är jag 😉
Nu är det din tur getwet är gömma dig!
-
EDIT….Bannad efter 2min..upps
-
@kasimir 356496 wrote:
In och skriv med er på freeride.nu och se hur många millisekunder det tar innan ni bir bannade. Skulle vara kul och se hur moderatorn där reagerar på en sån här post.
hahaha^^
Ska fan ta å göra det…hoppas bara ingen har tagit jonaish som användarnamn redan!!
Puss på daj Kasimir 😉
-
@SkånePaul 356427 wrote:
Och du lilla Jonaish du förstår, som vanligt, ingenting.
Kalla mig inte ”lilla Jonaish” är du snäll! Jag blir så sårad av dina hårda ord!
jag är faktiskt 195cm lång så ”lilla Jonaish” kan ju inte va så liten.
Det är bara min IQ som är lite liten tyvärr, så det är därför jag inte förstår så mkt och tyvärr så är det rätt vanligt!
Jag glömmer oxå saker och ting rätt så mkt och fort – börjar närma mig 18år.
Är det vanligt lr är jag bara mkt speciell som person?
// Snälla steffo hjälp mig!
-
@SkånePaul 356479 wrote:
Så rätt så! Men man blir lite förbannad på allt ibland. Kul är det varjefall, särskilt Jonaish alla svar, så komiska!
Men hallå!
Fattar du inte ironi, PÖJK ?!??!?!!
Nä men seriöst är det ju lite roligt om de blir lite fart här..och inte bara samma gamla frågor om hur man tätar sin torrdräkt!
Vill man få svar på det så söker man, finns fan säkert 20 tråd-jävlar om det, om inte mer!
-
@topy 356408 wrote:
Har kört en hel del och den funkar fint, var bara tvungen att höja nålen i förgasaren så att den fick mer soppa, Supernöjd.
MVH tomasMan kan oxå byta till större munstycke…
EDIT: har du kört runt huset lr på bana?
-
@SamHansson 356235 wrote:
nej du ska sluta bladdra över huvetaget, jag är så trött på ditt tjat
@SkånePaul 356392 wrote:
Ja och vem är inte trött på ditt???
ifall du raderar skaonePaul 😀
-
@sourra 356325 wrote:
Jag är helt övertygad att man inte behöver gå in och aktivt bearbeta något du har skrivit för att det ska räknas som felaktigt.
HAHAhaaaa….
Precis…och vad kom vi fram till? Naish funka inte riktigt va!?!