jonaish
Forumsvar skapade
-
skotten wrote:lol from England Jonaish?? goddammit I am Scottish hehheh!!…
Tony
yee yee… same shit..:D
you have my number now…skotten ?
-
kOLLA OXÅ http://www.kitesurferen.dk/kite/?show=spots
http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/index.php
Moderator klistra den här tråden i kite konfen
-
Du är bara sur för det här 😀 hahahaa….så jävla NÄGD 😀
jacko wrote:Detta E Fan Viktigtjonaish wrote:Fel Postat……..posta de i ”support & förslag” lr fan något annat än här kanske 😀
Niklas82 wrote:hela du är felpostad.. du ska endast posta i offtopicjonaish wrote:Jag svarar medhahahaaaaa aa kanske det…
Men DU ska ju va under ”Kvarglömt” 😀
Egan wrote:hahaha…hahaha…jonaish…hahaha..hahhha..aaaa….du e sa…hahaha…ojojoj…bajs..haha..ojmrmille wrote:Den var fatiskt rätt sköjj -
fialia75 wrote:Löderup, Brantevik, Gislövshammar och Kåseberga (som visst tillhör Österlen).
….och det säger en främling!!!…
Kåseberga å Löderup ligger precis vid gränsen till Österlen!!
-
yee nu är du en Henkish 😀
-
Stoney77 wrote:Håller med Fredde, bara dumt att ligga som rundningsmärke bland kitare och vindsurfare i Gislövshammar när det finns så mycket bättre i krokarna.
åker man 2km mot Brantevik lr bara några 100m från Gislövshammar så behöver man inte va något rundningsmärke..
svårt å förklara över internet bara..
-
Fredde wrote:jonaish wrote:Nä de e klart att Gislöv suger pung för där uppe finns inte äns något vatten
Jag snackar om Gislövshammar…. två olika by:ar….bli du kvar i habo ljung där det är långgrunt å bra för noobis
Idiot, klart jag menar hammar….
Lille du, jag har vågsurfat dubbelt så stora vågor jämfört med vad du har där borta….
Va de du som va här å vågsurfa i somras… en gul vågbräda tror ja de va?
-
Nä de e klart att Gislöv suger pung för där uppe finns inte äns något vatten
Jag snackar om Gislövshammar…. två olika by:ar….bli du kvar i habo ljung där det är långgrunt å bra för noobis
-
precis SimonEBurgess, den här tråden skulle vart klistrad på kite konfen
ADDE….fixa så den här tråden blir klistrad där så blir alla glada 😀
-
johanneslarsson wrote:man tycker lite synd om alla vindsurfare på filmen. även och jag själv tycker det är grymt roligt att vindsurfa så ser dom lite mobbade ut här.
wörd….
-
traktor-hund-bil-tråden…..jiiiihaaaa 😀
Det här börjar bli allt annat än ett kitesurfing forum…;)
-
Riddarsporre wrote:bohm wrote:Jonaish och riddarn;
Skaffa messenger så kan ni planera er date utan att vi andra behöver veta något…Ok bohm-fattar läget-givetvis så får du oxå plats i suggan!
=0)
hahhaaa
Gogga om du inte har något att komma med så va bara tyst..!! okej ??!?
-
ChrilleCarlsjö
Lägg ner ditt skit snack för ingen har bett om dina dåliga kommentarer.. så snälla va bara tyst för en gångs skull!!
El_Duderino
Efter som du ber så snällt så ska jag försöka hålla mig på kiteforumet för din skull 😉
Åååå jag ska inte skriva några fler guider för dom blir så satans dåliga 😀 😀 😀