jonaish
Forumsvar skapade
-
vad har ni imot mina guider…dom är ju till för att hjälpa personer som har tummen mitt i handen, som ni ;)hehhee..
så ni kan fan va lite tacksamma att jag tar min dyr bara tid å skriver ihopa en guide!!!!
Nästa guide jag gör blir väll till dig adde om hur man använder sök-funktionen här….NÄ jag skoja bara med dig nu 😉
-
ChrilleCarlsjö wrote:Kan du inte spackla igen ditt jävla tangentbord ”jonäss”…
hahaaa…hur går de med körkortet !?!? glöm inte att ta en bild på körkortet å posta det här 😉
-
Stoney77 wrote:jonaish wrote:Kåsteberga ligger inte inom Österlen, om man ska va petig…men nära ”gränsen”..!!
Gislövshammar är den bästa spoten när de blåser mkt bra, runt NO, O, SO och S vindar..Men bäst på NO och O
Inte om man inte är vindsurfare eller råkar gilla vindsurfingfenor i ryggen…
ähh säg som det är… det är för stora vågor för dig i Gislövshammar 😉
Det finns faktist plats åt windsurfare, kitesurfare och vågsurfare här!!
Det handlar mer om att våga hoppa i vattnet å rida vågor än att säga att det finns massa vindsurfare som tar plats i vattnet…
-
haha fett,,
En provtur i den där skulle inte vart fel du 😉
-
Riddarsporre wrote:jonaish wrote:Riddarsporre wrote:jonaish wrote:Riddarsporre wrote:regnr med max 7 st bokstäver.
Mvh Henke stänk.
070-32 46 555Henkish
ja fasen nu börjar det låta coolt…Henkish..hur byter man namn på forumet??
Tjöta med Patrikol, Ola_p, Steffo, Dr Masse å Basse
Steffo kan du nog börja med!!
Nu e förfrågan skickad ivf…spännande(bara byta namn så där…tokigt =0)
GÖTT… jag hoppas att de går bra för din skull 😉
-
let it flow Henkish…more dog-picture for the people..
Henkish kan du fixa en bild då izo har en hjälm, midjesele, och solglasögon på sig !?!?
hur går de med din nya surfbil? köpt den än lr ?
-
Brickan wrote:Men da ljog hon inte eller?
eyy brickan hur går de med seglingen i Grekland ?
-
Fredde wrote:Eller så bara fortsätter jag tycka illa om dig….
nä gör inte de… bidra med något roligt här istället..
å slute med att tycka illa om andra som försöker göra det något roligare iaf…
Men det blir ju inte roligare än va du gör det till !!
-
Fredde wrote:Jonaish, killen som helt och hållet på egenhand sänkte steffos rolighetsfaktor till botten…….
haha…. that´s me..
När jag har försökt å bidra med något roligt har ju ni försökt å motarbetat det..
Så då är det väll på tiden att DU för en gångs skull skriver/gör något roligt.. Typ en ny ”design tråd” 😀
-