lars_k
Forumsvar skapade
-
Haha. Fan va najs med en alldeles egen ”foto&film-neger” i SA! 😉
-
Ang slutna handskar spelar bommens rördiameter en jäkla roll. Jag fick tidigare kramp även med mina CWM, men med min nya tunnare bom gick det finfint!
-
Jag kör Powerex och Tecnolimits i mina Session. Jag tror inte Naish-segel är så värst känsliga för mastvalet…
-
Najs! Ser ut att vara fina vågor där nere. Vilka riktningar funkar, NV eller?
-
Basse wrote:Nej.. idag har jag ont överallt. 2 dagar Hanstholm med 4.2+vind och stort som saadan sätter sina spår.
Japp. Idag får det fanimej va. Eller? Såg det inte ut att vara fullmåne igår? Kanske kan bli lite kvällsurf i Aple! 😎
-
Tror det är ett helt OK paket om du vill köpa nytt. Rätt bra rigg-prylar med NP och Naish som är bra märken. Brädan är också rätt som nybörjarbräda och att utvecklas på och som lättvindsfreeride-alternativ när du kompletterar med en mindre planka, tex en freestyle 100l där Boxer seglet blir najs!
Klart att du kan plocka ihop ett billigare paket begagnat men nybörjarbrädor/feta freerides är inte så lätta att få tag i. -
Jaävlar, mäktiga cleana vågor! Vågen i solljus liknar en liggande burk norrlandsguld! 🙂
-
Jäklar, Dogge såg helt grymt ut! Cleana, bajsbruna vågor som bara matade på…med hamnens fula silos i bakgrunden. Najs! 🙂
-
Japp. Saknas bara två av färgerna på skalan. Hoppas de skruvar upp prognoserna till över 32 m/s så är den komplett! 🙂
-
Jäkla fin höjd på framåten inåt! Grym film!
-
Ska bli rätt kallt på onsdag, runt 0. Så du får allt bjuda på lite varmt kaffe och kauga också! Fast det blir säkert sitta och jobba för min del, tyvärr… 😛
-
Jaha. Nu har ”Padster” lagt ut bilder från dagens Gislöv på galleriet! Massiva logo set! Helvette att jag inte drog ner! 🙁
..oj du hann före, Padster… 😉
-
Basse wrote:Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst.
Ville inte ringa och störa så tidigt på morgonen. Men nu vet jag tills nästa gång! 🙂
Visa bilderna då Jonäss! -
Funderade på en vansinnesfärd ner dit imorse… 10-12 m/s NO borde gett minst gubbhögt på eftermiddagen. Fan man skulle ha kört ner… 😛