Forumsvar skapade

Sida 130 av 321
  • lars_k

Medlem
    7 november, 2006 vid 10:57 som svar på: Film och bilder från Dalen, Båstad?

Haha. Fan va najs med en alldeles egen ”foto&film-neger” i SA! 😉

• lars_k

Medlem
    7 november, 2006 vid 09:13 som svar på: Handskar ?

Ang slutna handskar spelar bommens rördiameter en jäkla roll. Jag fick tidigare kramp även med mina CWM, men med min nya tunnare bom gick det finfint!

• lars_k

Medlem
    6 november, 2006 vid 21:23 som svar på: Hanstholm

Najs. Tack Saga som satt i snålblåsten och fotade!
    Jag kanske redigerar och lägger upp det vi filmade såsmåningom…

• lars_k

Medlem
    6 november, 2006 vid 21:20 som svar på: Mast till Naish

Jag kör Powerex och Tecnolimits i mina Session. Jag tror inte Naish-segel är så värst känsliga för mastvalet…

• lars_k

Medlem
    6 november, 2006 vid 13:24 som svar på: Bilder från skåne

Najs! Ser ut att vara fina vågor där nere. Vilka riktningar funkar, NV eller?

• lars_k

Medlem
    6 november, 2006 vid 08:04 som svar på: Ser svinbra ut imorgon!
    Basse wrote:
    Nej.. idag har jag ont överallt. 2 dagar Hanstholm med 4.2+vind och stort som saadan sätter sina spår.

Japp. Idag får det fanimej va. Eller? Såg det inte ut att vara fullmåne igår? Kanske kan bli lite kvällsurf i Aple! 😎

• lars_k

Medlem
    2 november, 2006 vid 14:24 som svar på: Hjälp med köp av Windsurfing paket!

Tror det är ett helt OK paket om du vill köpa nytt. Rätt bra rigg-prylar med NP och Naish som är bra märken. Brädan är också rätt som nybörjarbräda och att utvecklas på och som lättvindsfreeride-alternativ när du kompletterar med en mindre planka, tex en freestyle 100l där Boxer seglet blir najs!
    Klart att du kan plocka ihop ett billigare paket begagnat men nybörjarbrädor/feta freerides är inte så lätta att få tag i.

• lars_k

Medlem
    2 november, 2006 vid 06:25 som svar på: Bilder Rocky Point, Norrland

Jaävlar, mäktiga cleana vågor! Vågen i solljus liknar en liggande burk norrlandsguld! 🙂

• lars_k

Medlem
    1 november, 2006 vid 16:17 som svar på: Film från Halmstad i fredags!

Jäklar, Dogge såg helt grymt ut! Cleana, bajsbruna vågor som bara matade på…med hamnens fula silos i bakgrunden. Najs! 🙂

• lars_k

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 07:59 som svar på: Färgglad karta på DMI! 24-28m/s!

Japp. Saknas bara två av färgerna på skalan. Hoppas de skruvar upp prognoserna till över 32 m/s så är den komplett! 🙂

• lars_k

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 18:26 som svar på: Ny Rambofilm från 27 Okt i Apel

Jäkla fin höjd på framåten inåt! Grym film!

• lars_k

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 14:21 som svar på: Gislövshammar

Ska bli rätt kallt på onsdag, runt 0. Så du får allt bjuda på lite varmt kaffe och kauga också! Fast det blir säkert sitta och jobba för min del, tyvärr… 😛

• lars_k

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 17:57 som svar på: Gislövshammar

Jaha. Nu har ”Padster” lagt ut bilder från dagens Gislöv på galleriet! Massiva logo set! Helvette att jag inte drog ner! 🙁

..oj du hann före, Padster… 😉

• lars_k

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 17:04 som svar på: Gislövshammar
    Basse wrote:
    Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst.

Ville inte ringa och störa så tidigt på morgonen. Men nu vet jag tills nästa gång! 🙂
    Visa bilderna då Jonäss!

• lars_k

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 15:39 som svar på: Gislövshammar

Funderade på en vansinnesfärd ner dit imorse… 10-12 m/s NO borde gett minst gubbhögt på eftermiddagen. Fan man skulle ha kört ner… 😛

Sida 130 av 321
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA