lars_k
Forumsvar skapade
-
Vinden låg på SV runt 10 m/s på lördagen innan fronten kom in. Var en hel del folk ute i Klittmöller men det såg lite klent ut. Vi sparade oss till Hanstholm och västvinden som skulle komma in under eftermiddagen istället.
Och ja, söndagen var klockren! =) -
Hehe. Det finns inget ni ståkkholmare har som skulle kunna göra mej avundsjuk. Tro mej! 😉
-
challgren wrote:Bilden med ”tre vindsurfare” är tagen av Pelle_B och är ett montage…så det är alltså bara en(1) Hot-seglare 😀
Haha. Är surfaren förminskad också så att vågen ska se större ut eller? Jag tror Torö är en enda stor myt. Allt man sett därifrån är ju fejkat! 😉
-
Blåvand kan ge hyfsade vågor på SO. Annars suger Jylland på ostligt…
Plattvatten finns det ju dock gott om, i alla vindriktningar. 😉 -
Pederboy wrote:Chaffisen vägrar att stå och vänta.
Verkar knepigt… Men man bör nog iaf se till att chaffisen noterar uppenbara skador på emballaget. Det brukar finnas fält för detta på fraktsedlarna…
-
Egentligen bör man väl kolla att brädan inte är transportskadad och vägra ta emot den isåfall. Då får transportbolaget stå för återfrakten. Men det är ju inte så lätt i praktiken när chaffisen står där och vill ha en snabb underskrift och knappast vill vänta på att man packar upp och kollar brädan…
-
Kan inte vara annat än nöjd! Lördagen med 3.4, sideshore logohögt och runt 20 m/s medelvind var rätt maxad! =)
-
Verkar sjysst. Beställde ett ex. 9.9 Euro inkl frakt…
-
Ajaj, redan back 1700 spänn och hamna direkt i finkan. Och de som skulle åka iväg och tjäna storkovan…
-
andreas_surf wrote:MAN KÖPER INTE SAKER AV FRÄMLINGAR OCH SKICKAR PENGAR INNAN SAKERNA HAR HÄMTATS THATS IT! Sen vad ni andra tycker får stå för er….:mad2:
Surfarbröder är fan inte främlingar! De ska man kunna lita på!
-
Min bräda blev rätt bucklig i SA. Masten slog hårt mot decket i spolningarna. Har kört mkt sen dess, även plattlandat höga hopp. Tror inte heller det är nån fara om det inte syns sprickor. Problemet är mer av ”kosmetisk natur”. 😉
-
Ajaj….stenar suger illa de också.
Fin vinkel ni hade förresten! Får bli en Gotland revival nästa år tror jag. 🙂 -
Vad hände med Dalas bräda? Skadan ser rätt skum ut där mitt på häcken… Kört på ett penetrerande järnrör eller? 😉
-
Ser riktigt najs ut! Synd att man missade…
🙂