lars_k
Forumsvar skapade
-
Hmm. Tänker så det knaakar. Är det mitt 3.4 segel du menar så har det kommit. Har dock inte luftat det än av förståeliga skäl. Tacka vetja Kristihimmel förra året i Ringenäs. Då hade det kommit till användning. Jävla sketsäsong hittils… Hoppas fortfarande på en fet midsommar dock. Brukar ju funka. =)
-
Riktigt kul att se resultatet av vårens alla arkeologiska utgrävningar i garage och förråd. Mindre kul att en och annan nybörjare kanske luras att köpa skräpet. Men den sista kan ju användas som badflotte och då är 200 kr kanske inte nåt direkt överpris…
-
Tycker du är lite hård mot fjolårsköparen. Han säljer grejor som använts ett år mindre än de andra. Grejerna bör därmed vara i bättre skick och kunna säljas lite dyrare. Dessutom kan man få större fjolårsrabatt än 25 % om man t.ex. handlar i tyskland. Och han ligger ute med mindre pengar än flash-aren.
Men det är ju en intressant kalkyl att utgå ifrån. -
Vi har tänkt köra lite växelvis att brorsan filmar från land med sin kamera samtidigt som jag kör headcam. Sen byter vi grejer. Kan bli kul att se samma sekvens från headcam och från land. Känner mej inte direkt behindrad när jag surfar med headcamen så det kommer säkert bli mkt material att editera… =)
-
Ligger hos Gurra nu (tack!)
Satan vilken dl-hastighet man får… =)http://www.junkshop.nu/filmdownloads/surf/vind/0apel_050516.wmv
-
Nä det funka fint. Körde samma box och genomföringar som du. Tejpade ett antal varv med silvertejp runt kablarna för att bygga diameter och avslutade med krympslag. Lådan klarade ett dygn i en hink med vatten utan att läcka. Känns lugnt.
Försöker lägga upp filmen hos Gurra…hur gör man? Kan Gurra flytta över den kanske nu när han laddat ner den? -
Gött. De var säkert otåliga efter vintern. Hoppas de var angenäma. =)
-
Jag har köpt 3 st brädor av Keppler, brorsan 2 st. Har betalat i förskott på Werners konto. Våra brädor har varit felfria när de kommit fram. Synd att inte alla har haft samma tur som vi…
-
Feeta prylar Ramboo! Gött.
14 m/s SSO. Här skulle Bolleskären rippas upp tänkte vi. Väl på plats såg det inte ut att gå mkt vågor där ute. Lite skum runt reven bara. Börjar verkligen undra om stället verkligen funkar vid SSO som vissa påstår. Annars kan det nog bli rätt fett vid V-NV i viken innanför.
Bomkörning nr 2.
-
Visst fan. Sommartiden (=DST). 1700 GMT blir 1900 svensk sommartid.
Kolla http://www.timezoneconverter.com -
Varje gång kuling S-SSO vankas måste ju ”Bolleskären” komma på tal. Snacka om mytomspunnet spot… =)
-
Greenwich time är samma som brittisk som ligger 1 timme efter oss. Dvs 1700 GMT blir 1800 svensk tid.
DST måste vara dansk tid… (?) -
Jo. Den är bra men verkar inte uppdateras så ofta som dmi.dk . Men nu var den ju faktiskt uppdaterad idag kl 09:21