Forumsvar skapade

Sida 195 av 321
  • lars_k

Medlem
    12 april, 2005 vid 14:46 som svar på: väderlänkar!
  • lars_k

Medlem
    11 april, 2005 vid 18:00 som svar på: Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

Körde lite Blöjlanda. Bra tryck i 5.3:an emellanåt. Kul att gasa och snurra lite. Var ett tag sen sist. Nu är säsongen igång (igen…) =)

• lars_k

Medlem
    11 april, 2005 vid 10:13 som svar på: Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

Japp, solen tär på oss hårfagra.
    Gött att det kom igång. Vi får ta ett rejs till VBG i mercan snart och snacka Maui. =)

• lars_k

Medlem
    11 april, 2005 vid 06:58 som svar på: Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

Jasså ni är hemma nu. Jag har kollat windguru lite då och då. Ni verkar ha nära 100% utdelning. Kul att traden kom igång bara några dar innan ni stack =)
    Här har det varit helkass, naturligtvis tongue.gif

• lars_k

Medlem
    11 april, 2005 vid 05:08 som svar på: Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

Jag drar ner om vinden håller sej tills eftermiddan. Ser inte riktigt ut så just nu.. frown.gif

• lars_k

Medlem
    6 april, 2005 vid 16:37 som svar på: Surfpremiär!!

JApp. Denna funkar:
    http://www.udenssport.se/
    Kul med en surfshop på gångavstånd. smile.gif

• lars_k

Medlem
    6 april, 2005 vid 07:19 som svar på: Deleted

Hmm. Mkt konstig ”slutkläm” med tanke på det annars seriösa svaret.
    Men det är ju rätt onödigt att såga ett företag på konfen för man inte fått några sketna ”klebbor” för tätning av sin skruttiga bils rosthål. tongue.gif

• lars_k

Medlem
    3 april, 2005 vid 10:00 som svar på: One handed one footed back loop…

fakking insane!

• lars_k

Medlem
    2 april, 2005 vid 16:41 som svar på: Björkäng och Olofsbo?

I olofsbo ligger det en fet sten mitt i som man kan panga på så fenboxen nästan ryker. tongue.gif Ett av få ställen som funkar vid SO vilket ger sidvind. Fin strand, bra park & rigg.
    Björkäng och Olofsbo lär ge bra sjöbris nu på våren. Undrar om det finns nån lämplig vindmätare på nätet som visar när brisen kickar in…?

• lars_k

Medlem
    21 mars, 2005 vid 07:08 som svar på: Cheva s10? Lars K?

Hmm. ”Bilbranschen” är nog ett ganska vitt begrepp. Har du frågor om karossvibrationer eller sprickbildningar i punktsvetsar etc kanske jag kan hjälpa till. Chevor vet jag inget om, jag jobbar med annat bilmärke wink.gif

• lars_k

Medlem
    20 mars, 2005 vid 16:31 som svar på: Vilken bräda

Hmm. Vi på västkusten verkar ha betydligt lättare att välja bräda än ni Torörippare. Här är det fett med vind och cross-on som gäller. Alltså små brädor. Dör vinden så dör vågorna ganska snart.
    Torö med svag side-vind och kvarliggande vågor kräver nog mer volym. Kanske kan t.o.m en ”Fish” – liknande bräda funka bra…? Iofs täcker nog en lite större stubby in rätt mkt av de egenskaperna och är dessutom mer allround.

• lars_k

Medlem
    20 mars, 2005 vid 11:01 som svar på: Vilken bräda

Rent generellt kan man nog säga att det inte finns någon större anledning till att köpa en stor vågis i förhållande till sin vikt för segling i Sverige. Vågorna kommer först vid 9-10 m/s och då vill man med bra tryck i seglet inte ha ett fett åbäke under fötterna.
    Där det finns swell är ju en helt annan femma. Vid lite vind guppar man ut och rider snabba vågor in. För att komma ut behövs volymen. Nåt swell har jag tyvärr inte sett till i Sverige änsålänge tongue.gif

• lars_k

Medlem
    20 mars, 2005 vid 10:51 som svar på: StylepimpZ feat KesO

Haha. Vad jag längtar till mysiga feskbäcken när jag ser bilderna!

• lars_k

Medlem
    18 mars, 2005 vid 15:23 som svar på: Erfarenheter? – looping.de

De här köpte jag ett fjolårssegel av nyligen. Finns i Kiel.
    http://www.surflinekiel.de
    De ville ha förskott precis som Keppler. Tog ca en vecka, frakt 38E.

• lars_k

Medlem
    18 mars, 2005 vid 05:48 som svar på: Ny Filmsajt

supernajs!

Sida 195 av 321
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA