Forumsvar skapade

Sida 210 av 321
  • lars_k

Medlem
    13 november, 2004 vid 09:41 som svar på: Check this out!

Så länge du vindsurfar är du ingen svensson, Rambo. Du kommer igen till våren när du blivit tänd på surfingen igen efter resan.
    Var inte läge att fota igår i Apel. Ösregn, rak onshore och byigt med 4.0. Men kul ändå förstås att testa nya grejor…Trodde på surf idag men verkar som de sänkt prognosen…som så ofta. Fan. tongue.gif

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 17:30 som svar på: Naish Stealth och RDM-mast

Japp, stämmer. Jag har aldrig gått därifrån missnöjd. wink.gif

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 10:31 som svar på: Check this out!

Japp. Det stod väl längst in eller nåt. Var ju inte med på rea-sidan men jag mailade Henrik och frågade. Gött att jag fick exakt de storlekarna jag ville ha.
    Nä. nu blir det apel =)

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 09:41 som svar på: Check this out!

Jag gav henne en blomma för 50 spänn. Hon blev skitglad =)
    Adde: Köpte samma som jag kört innan. 4.0-4.5-5.3.
    Hoppas få mer av finlir på vågen än fetdrag på väg ut, därav Session istället för Force.
    Kanske Åsa idag. Blir nog en bra test i fetvågor down-the-line..

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 08:23 som svar på: Check this out!

Låter mej inte påverkas av såndär simpel propaganda wink.gif
    Men han gjorde mej iofs uppmärksam på att de hade rea…

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:47 som svar på: Check this out!

Nä. Det blev en linje Session 05 istället. Har avbeställt Gunseglena. Kul att testa lite olika märken och priset var helrätt… Och jag måste ha segel som matchar min goa CompWave wink.gif

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:23 som svar på: Check this out!

Ajfan! Synd.
    …besökte Swell igår och naturligtvis gick man därifrån med lite nya segel att testa. Ska bli helfestligt =)

• lars_k

Medlem
    11 november, 2004 vid 15:03 som svar på: Check this out!

Skyll på tennisarm eller nåt så slipper du bära lådor. Hör av dej så drar vi söderut!

• lars_k

Medlem
    11 november, 2004 vid 14:48 som svar på: Check this out!

Blä. Men det ska blåsa bra i helgen så du får kanske fler chanser. Jag satsar på Ringnäsan lör+sön.

• lars_k

Medlem
    11 november, 2004 vid 13:11 som svar på: Check this out!

Nä tack för Blöjan på SV. Jag drar nog ner till Apel eller Lejet efter lunch, precis som förra fredan :O
    Häääng på! =)

• lars_k

Medlem
    11 november, 2004 vid 12:44 som svar på: Check this out!

Då blir det fett i ditt homespott Björlanda shitbay eller!!?

..nä..häng på till Apel eller nåt istället.. =)

• lars_k

Medlem
    9 november, 2004 vid 15:22 som svar på: VILKA TÄVLINGAR VILL NI HA 2005???

Frågan är vem som först få en fena i pannan när alla vurpar hit och dit helt okontrollerat… tongue.gif

..urk vad tråkig jag är… wink.gif

• lars_k

Medlem
    9 november, 2004 vid 15:02 som svar på: Segelinje på en 400 mast?

Att du kommer att använda 5.0 mycket mer än 4.7 (pga din vikt) är nog ett bra argument för 5.0. Och du har ju kört 4.2-5.0 innan utan probl.
    Ett segel runt 5.0 är nästan ”standard” och ett måste =)
    Kändes dock lite fel att ha mindre steg uppåt än nedåt…
    Eller om du kan få tag i 4.2-4.9-5.7… Omärkbart finlir antagligen wink.gif
    Förresten är det nog bra med tätare mellan 5.7 till 5.0 eftersom du kommer att köra 5.7 med mjuk mast. Seglet blir snabbare överriggat med mjuk mast och då är det bra att inte byta ett alltför stort steg mindre. Hellre byta till 5.0 än 4.7… Men ökar det mer måste du ääända ner till 4.2, men det funkar tydligen… tongue.gif

• lars_k

Medlem
    8 november, 2004 vid 15:49 som svar på: Segelinje på en 400 mast?

Är nog bäst att ta 4.2-4.7-5.7.
    Ska du bara ha 3 segel mellan 4.2 och 5.7 blir det stora steg vad fan du än tar ju. 4.7 till 5.7 är nog rätt OK steg, är nog inte värre än mina 4.5-5.3 som funkar finfint tycker jag… Hade jag vägt mer hade jag tagit 4.2-4.7-5.7 iaf. Men 4.0-4.5-5.3 funkar nog bäst till mina 74 kg och 75 litersbrädor.

• lars_k

Medlem
    8 november, 2004 vid 12:23 som svar på: Aloha Classic, anno 2004.

high.tv sände ju Hawaii Pro så hoppas de kör Aloha Classic också…
    Snabb lina behövs om man ska titta iofs.

Sida 210 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA