lars_k
Forumsvar skapade
-
I apel var det bra tryck i 5.3:an iallafall. Uppåt gubbhögt och det ökade och vred mer och mer mot N så frontsiden gick bättre och bättre. Frös inte det minsta, kommer bergis att köra december ut känns det som, bara det är några plus.
-
Det får bli att dra nu vid lunch dårå. Verkar som vi har en vridning och drop just nu men det ska dra på från NV från 13 och framåt så det blir förhoppningsvis några timmar med tryck.
Japp. Det har blivit alldeles för mörkt för snabbt…deppigt värre
-
Aple för mej oxå. haha!
-
På onsdag kanske det smäller enl wetterzentrale…
Och fredag förstås. Hoppas det kommer senare=lördag.
-
Härligt med vindflickor som kör järnet! =)
-
Jag kollar ofta på wap.vader.se
Har bra sjöväder område för område. -
Ja, det är nog rätt kass kvalité. Men billiga…Mina börjar se rätt slitna ut, men jag har använt dem en hel del. Men alla neoprengrejer slits rätt hårt. T.ex. skor ser ut som fan efter en säs, oavsett om man köper värsta märket eller ej…
-
Du är klurig du Glenn. Bör funka bra. Eller kanske Kalker-papper etc… Samma princip, ju. =)
-
-
Biltemas är ju bra och billiga och man kan klippa till dem precis så man vill ha dem. Så att de sluter helt tätt runt om när man greppar bommen. Detta är ju rätt individuellt.
-
Haha. Dax för denna bilden igen… Körde 4 timmar förra lördan med denna. iofs drygt 10 grader men har varit ute i betydligt kallare väder. Simma i 2-3 graders vatten är dock inte rolit….
Biltemisarna: -
Har du en skruv lös eller?

..jag tänker fan inte skruva runt på min skruv iallafall… screw you.
-
Kolla länkarna här, kanske ger något. Men det är på Atlantsidan du får feta vågor OCH vind (Capedoktorn).
http://www.worldwindsurfing.com/cgi-shl/02-list.pl?,Windsurfing%20Location,South%20Africa,,1,Windsurfing%20Locations,%20%20%20Schools%20and%20Assocations -
Hmm. Det känns som det är en stor risk att man glömmer dra åt skruven eller att ett alltför idogt öppnande och stängande nöter på o-ringen etc så att den inte håller tätt längre. Jag har aldrig rört luftskruven förutom när brädan transporterats på flyg. Har aldrig haft problem med delamineringar etc.
För mej känns det säkrast att inte röra skruven…