Forumsvar skapade

Sida 213 av 321
  • lars_k

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:49 som svar på: Smarholmen idag

Haha. Fristajl….

• lars_k

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:25 som svar på: Smarholmen idag

Fan vilken fet dag i Vilshärad! 4 timmar med uppåt 3 m fina linjer och nära sideshore, trots bara 5.3. Bra tryck stundtals iofs. Får bli Vilshärad fler gånger. Man kan ju bara ana hur bra det blir med mer vind. Lika bra som Ringenäset fast åt andra hållet. Såg inte till ditt ödleskinn dock..var du nån annastans?
    Man borde fan flytta till Hstd… tongue.gif

• lars_k

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 05:28 som svar på: Recycle campaign hos GUN?

De tar hand om ditt gamla segel om du köper ett nytt…
    Tror att de maler ner dem och gör plastleksaker till ungarna eller nåt. Eller eldar upp dem i värmeverk.
    Jag tror du är hyfsat miljövänlig om du lägger dem i ”plast”-bingen på en miljöstation nära dej. Men jag är ingen miljöexpert iofs…

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 18:47 som svar på: Recycle campaign hos GUN?

Stämmer bra det gubbs. Har just beställt en linje 05:or med recycle-rabatt. 40 Euro per segel. Inga segel behöver skickas in om man är o-tysk. 05:orna levereras slutet November-början December.

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 09:33 som svar på: Smarholmen idag

Japp. Jag ska försöka vara tidig imorgon. Så vi kanske ses i Vilshärad! =)

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:46 som svar på: Smarholmen idag

Apel suger vid SW-WSW. Finns inget bra sideshore-ställe på västkusten vid SW mej veterligen. Förutom Dogge. Tror jag drar till Hstd imorgon…
    Idag får jag nöja mej med Lejet… tongue.gif

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 07:39 som svar på: Smarholmen idag

Kolla om du hittar några vridande vågor nånstans där ute. Då hänger jag på nästa gång.
    Vill ha sidvind på vågen ju… tongue.gif

• lars_k

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 13:59 som svar på: Kap Verde (igen…)

Jo, jag vill höra. smile.gif

• lars_k

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 09:17 som svar på: Kap Verde (igen…)

Ja, berätta lite Mag! Var du i Marocko eller? Du berättade kanske i somras när vi snackade men jag kommer fan inte ihåg tongue.gif

• lars_k

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 05:38 som svar på: Gbg i helgen ojoj

I like it.

• lars_k

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 13:33 som svar på: när byta gummijoint?!

Vad är det som är så underbart med streamlined då? Är det lätt att byta gummi eller håller den helt enkelt för evigt?

• lars_k

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 12:24 som svar på: när byta gummijoint?!

Jag har bytt gummi i en NP joint (med smalt gummi…) och det gick men var inte så kul. Du måste banka ut de två sprintarna (ca 6 mm i diameter) med hammare och nån dorn eller likn. Och sen kan du dra ut gummit ur över och nederdel.
    Vansinnigt kass konstruktion…
    Jag föredrar traditionell fet gummijoint med M8 gänga i varje ände…

• lars_k

Medlem
    19 oktober, 2004 vid 12:05 som svar på: Kitesurfing ÄR farligt enligt tyska forskare

3 av 34 kiteolyckor där vindsurfare blev skadade. Förbjud skiten.

• lars_k

Medlem
    19 oktober, 2004 vid 07:07 som svar på: långtids prognoser?

Wettercentrale stämmer ibland… 7 dygns prognos:
    http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
    Kolla ”10m wind, mittereur”

• lars_k

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 13:43 som svar på: Challenger 2005

Körde 04:or Wave MC hela säs och är helnöjd…
    Beställde 05:orna idag. Hammer 4.0-4.5-5.3 och Target 6.3. 40 Euro i rabatt per segel utan att behöva skicka in gamla segel. Svinbilligt. Kommer lagom till när vinterseglingen börjar i slutet av November =)

Sida 213 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA