lars_k
Forumsvar skapade
-
Tror bara det är en rejäl sträckning av en muskel. Är säkert snart på vattnet igen =)
-
Tjena Rambo. Körde några repor med överriggat 4.0 trots att det var tokdraget med fladder ner till bommen. 3.5 hade funkat bättre. Riktigt fina feta vågor och cleant mellan dem. Dock ganska onshore.
Slutade med att jag drog sönder nåt i axeln. Fick ge upp. Gör ont som FAN nu. Helvette.
-
Självklart ingår alltid en platta när jag säljer grejjer!
-
Efter hösten byter jag till Hammer 05. Så jag säljer MC:erna i december när jag får de nya.
Svinbra segel, ”Worth waiting for”. =) -
Håller med Ola. Känns helrätt med mina 7.1-6.3-5.3-4.5-4.0.
Tycker alltid jag kan byta till ett segel som känns perfekt… Sen skulle man ju vilja ha ett 3.7 också ibland ;P -
Ahh. Najs. Ser fram emot filmen! Hamnar på FTP:n snart antar jag =)
-
Kul. Det är jag längst bort med gul/röda GunMC – seglet..
Hade varit kul om du hade några bilder på mej, maila gärna till onshore53@hotmail.com -
Det var först på kvällen som det byggde på ordentligt. Strax innan det blev för mörkt ökade det och enorma set kom in. Synd att det spöregnade och skymde så man knappt såg något bara… Men jäklar vilket tryck man hade i bottensvängarna! =)
-
Fint. Jag fick ingen körv men jag fick uppåt masthöga brytande vågor, något överriggat 4.0 och ösregn. Gött. =)
-
Svar till:
Åsså vicka på rumpan med kycklinglåren skinande inklädda i åtstramande gummi. Nice!
[/ QUOTE ]
Haha. Där fick vi nog svaret på trådens fråga.
Kiteare måste tydligen täcka över de ädla delarna för att inte bli antastade av sina kite-polare. En stram neopren-bak ser tydligen oerhört sexig ut för vissa. Det har jag inte tänkt på… -
lars_k
Medlem10 september, 2004 vid 15:34 som svar på: Hur man bäst skyddar sin nya bräda från dingarJag tejpar alltid en bit neopren från en kasserad våtdräkt ovanpå nosen på mina brädor. Med vit vävtejp blir det inte så fult och så klarar sej nosen iallafall när masten dänger i.
-
De skulle byggt sundsbron längre norrut, typ GBG-Skagen. Vilka nollor!