Forumsvar skapade

Sida 219 av 321
  • lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 20:22 som svar på: kan man få höra hur de var idag i Apel?

Tror bara det är en rejäl sträckning av en muskel. Är säkert snart på vattnet igen =)

• lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 18:43 som svar på: kan man få höra hur de var idag i Apel?

Tjena Rambo. Körde några repor med överriggat 4.0 trots att det var tokdraget med fladder ner till bommen. 3.5 hade funkat bättre. Riktigt fina feta vågor och cleant mellan dem. Dock ganska onshore.
    Slutade med att jag drog sönder nåt i axeln. Fick ge upp. Gör ont som FAN nu. Helvette. frown.gif

• lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 10:30 som svar på: Går av I Varberg NU!

Självklart ingår alltid en platta när jag säljer grejjer!

• lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 10:27 som svar på: Går av I Varberg NU!

Efter hösten byter jag till Hammer 05. Så jag säljer MC:erna i december när jag får de nya.
    Svinbra segel, ”Worth waiting for”. =)

• lars_k

Medlem
    14 september, 2004 vid 12:33 som svar på: beslutsångest

Håller med Ola. Känns helrätt med mina 7.1-6.3-5.3-4.5-4.0.
    Tycker alltid jag kan byta till ett segel som känns perfekt… Sen skulle man ju vilja ha ett 3.7 också ibland ;P

• lars_k

Medlem
    14 september, 2004 vid 09:03 som svar på: Smärta…

Var det inte söndag när vi rippade stenrevet? Eller är det jag som är knas?
    Har också ont överallt, men litar på adrenalinkuren som kommer på vattnet. Idag ska jag ut i vågorna igen. Fet surf varje dag nu… =)

• lars_k

Medlem
    13 september, 2004 vid 19:17 som svar på: Vilken dag!

Ahh. Najs. Ser fram emot filmen! Hamnar på FTP:n snart antar jag =)

• lars_k

Medlem
    13 september, 2004 vid 13:37 som svar på: Vilken dag!

Kul. Det är jag längst bort med gul/röda GunMC – seglet..
    Hade varit kul om du hade några bilder på mej, maila gärna till onshore53@hotmail.com

• lars_k

Medlem
    13 september, 2004 vid 05:27 som svar på: Vilken dag!

Det var först på kvällen som det byggde på ordentligt. Strax innan det blev för mörkt ökade det och enorma set kom in. Synd att det spöregnade och skymde så man knappt såg något bara… Men jäklar vilket tryck man hade i bottensvängarna! =)

• lars_k

Medlem
    12 september, 2004 vid 20:53 som svar på: Vilken dag!

Åsas yttre rev…

• lars_k

Medlem
    12 september, 2004 vid 20:46 som svar på: Vilken dag!

Fint. Jag fick ingen körv men jag fick uppåt masthöga brytande vågor, något överriggat 4.0 och ösregn. Gött. =)

• lars_k

Medlem
    11 september, 2004 vid 11:09 som svar på: Shorts utanpå våtdräkten??!!

Svar till:

Åsså vicka på rumpan med kycklinglåren skinande inklädda i åtstramande gummi. Nice!

[/ QUOTE ]

Haha. Där fick vi nog svaret på trådens fråga.
    Kiteare måste tydligen täcka över de ädla delarna för att inte bli antastade av sina kite-polare. En stram neopren-bak ser tydligen oerhört sexig ut för vissa. Det har jag inte tänkt på…

• lars_k

Medlem
    11 september, 2004 vid 10:26 som svar på: Pissa i våtdräkten!

Haha. Äntligen!!!

• lars_k

Medlem
    10 september, 2004 vid 15:34 som svar på: Hur man bäst skyddar sin nya bräda från dingar

Jag tejpar alltid en bit neopren från en kasserad våtdräkt ovanpå nosen på mina brädor. Med vit vävtejp blir det inte så fult och så klarar sej nosen iallafall när masten dänger i.

• lars_k

Medlem
    9 september, 2004 vid 11:53 som svar på: Klitmøller Pix

De skulle byggt sundsbron längre norrut, typ GBG-Skagen. Vilka nollor!

Sida 219 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA